Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Jak łatwo i samemu wymienić łącznik stabilizatora VW Toyota Audi Skoda Bmw …
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
w passacie sa jakies pojebane laczniki w ksztalcie c
Panowie git odcinek a końcówka b.dobry pomysł, możecie takie urywki wstawiać, to się spodoba widzom. Pozdrawiam
Ciąć! 😀 A nie, podpierać będzie…
Zrób filmik z wymiany klocków i tarcz hamulcowych, a także diagnozowanie.
Kiedy kolejne filmy ?
a teraz moze przegłuby? 😀
Chciałem zapytać, jak zdiagnozować że łącznik jest do wymiany, ale widzę że na kanale już był taki film. Przydałby się w opisie pod tym filmem link do tamtego 🙂
"Jak najmocniej" – Błąd. Prawdopodobnie trzeba było momentem 35-45 Nm.
Witam na poczatku chce powiedziec ze genialny pomysl na filmiki. Mam takie male pytanko czy razem z lacznikami wymieniac gumy na stabilizatorze.
ciekawostka: w maździe 323f bg łącznik wygląda jak śruba z nałożonymi gumkami i łączy stabilizator z wahaczem przez co żeby go wymienić musimy mieć samochód położonym na ziemi (albo podniesione auto i windowany wachacz), zeby wahacz był wystarczająco blisko stabilizatora, super sprawa xd
Hej, spotkałem się z poradami, że elementy zawieszenia powinno się dokręcać do końca już na opuszczonym aucie. Jak to jest w praktyce?
Panowie, ale dwie istotne informacje zostały pominięte – po pierwsze istnieje alternatywa opcja blokowania gwintu – wewnętrzny frez pod ampul jest wygodny, ale przy skorodowanym wnętrzu potrafi się ukręcić i niewiele daje. Dlatego właśnie producenci stosują dodatkowo zeszlifowanie płaszczyzny pod klucz płaski. Wsadzamy klucz między drążek stabilizatora a gumową osłonę na łączniku i sobie wygodnie blokujemy. Druga istotna uwaga – a smar na gwint? Trochę grafitu przy montażu daje 100% pewności, że później te śruby odkręcą się bez walki.
Łysy w Toyce trzeb zdjąć koło czy można bez, na podnośniku ze skręconym kołem ?
Rękawice sobie spraw nie zniszczysz sobie dłoni.
michu jak ogarnac ta znizke na Aparts?
witam, ostatnio (7 tys km temu) wymienilem drazki kierownicze, koncowki drazkow, gumy stabilizatora, łaczniki stabilizatora, sworznie + tarcze, klocki – czyli taki pelny remont zawieszenia bez amortyzatorow i poduszek, gdyz byly robione przy 130 tys a auto ma 147 (fabia 1 gen.)
I pytanie – przy niskich predkosciach i ostrych nierownosciach a w szczegolnosci jakis uskokach, w momencie gdy auto nagle siada na "hopce" slysze ewidentny metaliczny stuk lewego przedniego kola. Czy to czasem nie łacznik stabilizatora, luzow nie wykryłem ale na pewno mialem taka sytuacje zaraz po wymianie zawieszenia jednak bardzo rzadko, teraz sie to nasila z dnia na dzien. Moze od nowosci byl wadliwy, o ile to lacznik. Przy wyzszych predkosciach tego nie ma, badz nie slysze. Prosze o porade. ( łacznik mozna obrocic gora/dol badz prawy/lewy – pytam dodatkowo?)
no fajnie to wygląda, tylko jak się raz wziąłem za to, to od razu 4 zapieczone śruby kręciły się razem z gwintem, torx'y pękały mi na tym jeden po drugim – różne od noname po betę, dostęp po ch—>, jeszcze jakiś ch—> założył śruby z kołnierzem, tak że miałem problem z cięciem, w dodatku jak podniosłem na żabie, to jebnął szpachel w progu :>, ogólnie nie byłem zadowolony w tamtym momencie, ale jak potem sobie pojeździłem, to w sumie wyszedłem na plus, bo zawieszenie się usztywniło, kierownica przestała mi odbijać w prawo, na dziurach ciszej i łagodniej, a te zajebane progi powodowały trzeszczenie, którego źródła nie mogłem zlokalizować i tak musiałem je wymienić na normalne stalowe, w sumie nie ma tego złego 😀
Ja tam obstukuje te śruby chujem i zawsze puszczają.
Stary dobry Łysy. Nie to co teraz. Zobaczcie jaka jest różnica w kolesiu dziś a dwa lata wcześniej!@
Dobrze że są te stare pomocne filmy
Czy po wymianie powinno się wykonać sprawdzić zbieżność?
Można tą czynność zrobić na lewarku pod domem ?
Witam pytanie mam może coś się wyjaśni w tym temacie .chodzi mi o czesci zawieszenia w sklepie ic zaśpiewali mi 220 zł za sztukę a w sklepie internetowym znalazłem 200 za komplet czy z tymi częściami z neta jest coś nie tak że są takie tanie .rozumiem że sklep chce zarobić ale 100 % to lekka przesada chodzi mi o czesci tego samego producenta
A mi się te dwie śruby zaparło i wygięły po ich odkręceniu i nie mogę go teraz wyciągnąć. Jest na lewarku
Michu dawaj więcej informacji na temat również silnika i skrzyni biegów
Oglądam Ciebie jakiś czas, teraz zacząłem od 0, od początku, fajnie to wygląda, widziałem też nowsze filmiki, tu montaż to przeskok milowy, no i lecę z kolejnym xD jesteś lepszy niż cały Netflix, piona;D
Odkręcamy nakrętki a nie śrubki. Michał!!
Koniec! Hej, hej.
Dziękuję za pomoc, jestem totalnym łukiem, ale z Tobą sobie jutro poradzę wymienić właśnie łączniki. Pozdrawiam.
Widziałem filmik 5 lat temu. :). A teraz jeszcze raz bo wymienię sobie sam 🙂 pozdrawiam serdecznie!! 👍
Przydało się. Dziękuję:)
Hej, co w przypadku gdy na jednej osi zamonuje łącznik STABILIZATORA o różnej długości. Dodam, że producent stosuje tej samej długości. Chodzi o czeski błąd przy zakupie części i ich zamontowaniu, by później zauważyć, że dlugosci ma prawym są różne, co może się srać?
Ratujesz nawet dziś ! Pozdro !!!!👍👍👍