Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa usterki alternatora lub akumulatora Jak diagnozować

usterki alternatora lub akumulatora Jak diagnozować


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Jak diagnozować usterki alternatora lub akumulator ——————————————————————————————- WARSZTATY M4K GARAGE …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

27 thoughts on “usterki alternatora lub akumulatora Jak diagnozować”

  1. Peugeot 508 sw 2013 2.9 hdi, napięćie 15,1 bez obciążenia. Nic się nie grzeje nie pali. Czy mimo to wymienić alternator czy ten typ tak ma. Pozdrawiam serdecznie

  2. Przy pomiarach miernikiem cyfrowym , biegunowość podłączenie (gdzie plus a gdzie minus) nie ma większego znaczenia.
    Przy odwrotnym podłączeniu miernik pokaże wynik pomiaru ze znakiem minus i tyle.
    Ale duże znaczenie ma odpowiednie podłączenie przewodów pomiarowych do miernika.
    Nie mierzymy napięcia (na akumulatorze lub w gniazdku) sondami włączonymi na pomiar prądu!
    Grozi to spaleniem miernika, a przynajmniej bezpiecznika w mierniku.

  3. NIGDY NIE MIERZY SIE PRADU , TYLKO NAPIECIE , BEZ OBCIAZENIA POWINNO BYC OK 14 V I TAKZE POD OBCIAZENIEM , PRAD BEDZIE TAKI JAK W DANEJ CHWILI JEST ZAPOTRZEBOWANIE , Z

  4. jak przekrecam kluczyk nazpalenie kontrolek i mam 12 v a po odpaleniu 14 ,2 a po odpaleniu swiatla i muzyki czasami spada do 13,8 na sekunde i wraca do 14 ,2 to alternator >? Bo zgasl mi raz na postoju i rwał mi samoichod 2 razy jak jechalem ….

  5. Hej,
    Żałuję że dopiero teraz poznaje twój kanał! Widziałem już wcześniejsze filmy, w których samą swoja mową jesteś w stanie nie tylko zachęcić do oglądania, a do własnej kontroli auta(w wielkim stopniu odczuwam osobiście motywację do zadbania o auto) i jak często wspominasz przyczynia się to do naszego bezpieczeństwa. Lecz nie o tym tu teraz… Jestem na zakupie nowego, używanego auta i już w jednym znalazłem padnięty alternator gdzie jak zawsze każdy się wszystkiego (sprzedający) przed tym wypierał(miałem sytuację że po wstępnych oględzinach sprzedający nie pozwolił wystartować auta… "whoooot)
    Dzięki! Jak tylko przeglądnę kolejne 4 lata to może dotrę do tego by zobaczyć może jak wygląda/wyglądają w czasie realnym twóje konkursiki.
    Więcej wi3cej wi3cej!!!!

  6. Michu powiedz czy na biegu jałowym w aucie typu skoda Fabia akumulator będzie ładowany? Czy jak włączę nawiew radio czy nadal będzie ładowany czy to za duże obciążenie?

  7. to razej nie jest wina alternatora a regulator napiecia do wymiany, aby mierzyc ampery wypadałoby zmienic wejście na mutimetrze bo raczej zawsze bedzie ZERO

  8. Ja w peugocie 508 2.0 hdi 163 konie mam 15.1 v ładowania czy ktoś mogl by mi pomóc czy to ok a jeśli nie jaka jest przyczyną. Akumulator nowy .Pozdrawiam

  9. Mój mechanik po zgłoszeniu słabego ładowania podobno wymienił regulator napięcia i sprawdził diody które okazały się dobre. Po tym zabiegu ładowanie dalej jest na poziomie 12,3v – 12,4v. Zgłosiłem, że usterka dalej występuje i w odpowiedzi usłyszałem, że Zafira tak ma. Podobno regulator steruje napięciem zależnie od zapotrzebowania na prąd. Czy to znak, że muszę zmienić mechanika czy coś jest na rzeczy? Prawda jest taka, że już jakiś czas ładowanie jest na tak niskim poziomie, a samochód dalej zachowuje się normalnie, pali jeździ i w zasadzie gdybym nie zajrzał do menu serwisowego nawet bym nie wiedział, że napięcie jest tak niskie. Gdyby ktoś jakimś cudem to przeczytał proszę o poradę co z tym zrobić. Za każda radę serdecznie z góry dziękuję.

  10. gowno prawda… w niektorych autach wcale nie ma ponad 14 tylko np 13,4 bo ma inteligentne tzw ladowanie i laduje wtedy gdy trzeba a nie stale ponad 14. Tym filmem np posiadaczy megane iii wprowadzasz w blad. bo zobacza 13,4 i mysla ze maja uszkodzony alternator a wcale tak nie jest

  11. Napięcie nie prąd w domu w gniazdku też sprawdzimy napięcie. A w aucie należy sprawdzić napięcie na akumulatorze i alternatorze wyliczyć różnicę bo może być spadek napięć na plusie lub minusie . Można też inaczej plus z akumulatora z plusem alternatora i minusy tak samo .

Comments are closed.

Related Post