
Audi A6 C6 – typowe usterki
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Audi A6 C6 – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovlogerr/ Mój TikTok: …
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
może coś na temat audi a4 b8 jest to dość popularny samochód
A ktoś mi doradzi migajace światła stopu u mnie występują i kontrolka trakcji i świec żarowych miga. Co to może być A6 C6 Avant
jak ktoś ma 2.0 tdi to ma przes-rane…. pompa oleju 2.0 tdi to wielka tykajaca boma-na forum jest ten problem dość mocno opisany
teraz nie wiem. kupic ten model 3L czy nie? mam okazje od 1szego wlasciciela z niemiec
ten model po liftingu w c6 to jest z ktorego roku???
… i można doczepić brony
witam zamierzam kupic audi a6 c6 z 2005 r z 3.0l 225km automat na co mam zwrócić. uwage ?
automat
witam chce kupic c6 z 2005 r 3.0 tdi i skrzynia tiptronic na co mam zwrócić. uwage przy tym aucie zywotne to auto czy tak nie bardzo
Nie gadaj głupot że do tfsi i fsi nie założysz gazu bo akurat mam założony
.Przecież wymieniłeś wszystkie możliwe usterki jakie zna motoryzacja.
Te audi to szrot jedym słowem
Jeżeli Twoim zdaniem wtrysk bezpośredni uniemożliwia montaż instalacji gazowej to proszę wyjaśnij mi to.
A jakie problemy w silnikach 2.0 TDi na pompowtryskach?gdyby tępactwo wymieniało co jakiś czas tzw ołówek,który kosztuje grosze,to by nie było problemu.
Silniki w audi to jedna wielka porażka
Jeśli 2.0 tdi CR jest najlepszym silnikiem to nie ma tam dobrych silników. Tiptronic nie jest bezawaryjny, to skrzynia biegów! Ze zmianą oleju bywa różnie, potrafi w kilka tysięcy km po wymianie paść, sam znam przypadki przebiegu 350 bez wymiany i żadnych oznak nadchodzących problemów. Sam mam tiptronic, przy przebiegu 170 tys ani myślę to ruszać. Jak padnie przy 400-500 tys to remont wyjdzie cenowo podobnie jak jej serwis co 60 tys (gdzie przy używanym aucie nie wiemy czy był uprzednio przeprowadzany)
Tragiczny siwy środek kto takie cos zamawia
Miałem to auto i wróciłem do modelu C5 ale za to z 2,7 biturbo w Q. Nie kupił bym drugi raz c6-tki. Księgowi mieli tu już za dużo do powiedzenia. Problemem jest jednak znaleźć dobre C5…. to już starsze auta 🙁
proszę o opinie użytkowników co mają 3.2 FSI -KUPIŁŁEM WŁAŚNIE 196TYŚ PRZEBIEGU -JEST IDEALNA -COŚ WSPANIAŁEGO -ODPUKAĆ PROBLEMÓW NIE MA ŻADNYCH
2.0TDI na common railu w C6 były tylko 136 i 170 konne. W dodatku obie te wersje posiadają identyczne wtryski piezo, a nie tylko wersja 170KM…
CZYLI JEDEN WIELKI PREMIUM SZROT HEHE SZKODA KASY NA TO NIEMIECKIE SCIERWO
TYLKO I WYŁĄCZNIE Audi a6 3.0 tdi quattro, tyle w temacie.
Mam silnik 2.7 tdi 180 km (a6 z 2007 roku) i nalot rzędu 350 tys km. Auto mam od 5 lat, w tym czasie zrobiłem zawieszenie, magiel, pompe wspomagania, łożyska przednie i konwerter w skrzyni bo obroty zaczęły falować przy hamowaniu silnikiem. Wcześniej w aucie (od nowości) wymieniany był tylko olej i filtry. W silniku wymieniam jedynie olej (co 12 tys km) i raz wymieniłem świece. Silnik suchy, zero problemów z nim jak i osprzętem. Autko bardzo oszczędne i wygodne. Na trasie potrafi zwjść do 6 litrów a auto waży ponad 1,8 tony ma napęd na 4 koła i automat. Miałem go sprzedawać i zmienić na coś mowszego ale po rozeznaniu tematu dochodzę do wniosku że pośmigam nim kolejne kilka lat bo jak poczytałem o awaryjności nowych jednostek benzynowych oraz jak sprawdziłem ile wynoszą ich realne spalania to mnie odeszła ochota na experymenty.
Nie 5.2 tfsi a 5.0 tfsi 😉
Pomyliło ci się z c7
Nie "…auto marki premium…", tylko "… auto klasy premium…"
Audi 2.7 multitronic. Najlepsze auto polecam każdemu
co wy chcecie odemnie?
Bezpośredni wtrysk paliwa nie wyklucza montażu instalacji LPG. 🙂
Bzdury gadasz
ładna jest ale te silnki. wole e60 3.0 i jest zajebiscie.
Jedyny dobry silnik w tym modelu to 2.0 TDI PD po konwersji pompy oleju na 1.9 TDI. 2.4 owszem dobry silnik ale przy średnio dynamicznej jeździe pali po 15litrow benzyny i litr oleju na 1tys.
Jak w multitronicu pilnujesz wymiany w niej oleju to będzie działać I działać bez problemu 😉 mam i wiem I mój ma 300 tyś przebiegu I wymieniany olej co 50 tyś I chodzi bez szwanku
h ha ha i teraz z perspektywy lat od wyemitowania filmu odnieśmy się do prawdziwości przekazu… Albo nie po prostu zmieńmy opis auta na a6 c7 reszta pasuje jak ulał że silnik poprawione i tak dalej he he a tak a poważnie to tam tych usterek jest znacznie więcej i są one dosyć typowe dla każdego nowoczesnego auta z ta różnica że audi premium więc koszty napraw również premium ;-)…. No ale na tle tych bubli nagle został doceniony 2.4v6 i 4.2v8 jedna z najsłabszych motorów ale na tle tych nowoczesnych to kurde solidne motory są…. 😉
👍
Ma ktoś może 4,2 mpi ?? Jakieś opinie ??
Czyli jak naped na przod to wszystkie maja multitronic a tiptronic dopiero jak jest quattro? (Tak jak w a4b6?)
Witajcie użytkownicy Audi A6 C6.
Zakupiłem A6 C6 z 2009r z silnikiem 2.0TFSI 170KM. Co sądzicie i tym silniku??? Auto z pierwszych rąk, 190K Km.
Czekam na opinie😎
A może ktoś się wypowiedzieć o 2.7 tdi?
Taki z Ciebie znaffca A nawet nie potrafisz zrobić przy aucie tak prostych czynności jak wymiana oleju i filtrów już nie mówię o innych rzeczach a na Youtube wielki znaffca motoryzacji
W 2.0 Tdi CR napęd pompy oleju do 2010r ten sam co na PD, głowice też pękają, wtryski których nie da się regenerowac, standardowy dpf, więc nie ma co zachwalać tego silnika pod niebiosa 🙂
Bardzo dobry i na temat film!
3:17 Ile kosztuje zestaw piezoelektrycznych wtrysków do 2.0 tdi?
…mam A6 C6 2.0 tdi 140 KM i pierwsze co trzeba zrobić to napęd pompy oleju przerobić na zębatkowy, zaślepić EGR, usunąć i wyprogramować DPF (o ile jest w danej wersji), wyprogramować klapy wirowe. Po tych zabiegach możemy się cieszyć bezawaryjną jazdą…
No nie wiem. Opinia nie jest obiektywna. Ktoś, kto miał okazje pojeździć Audi z różnymi silnikami może się wypowiedzieć. Tutaj podane zebrane usterki , a odnośne silników-jak dbasz
tak masz. Silnik 2.0 nie jest obciążony? Raczej od 3.0 TFSI wzwyż nie jest obciążony. 3 litrowy diesel dobry w trasę, lipa z jazdy miejskiej. 2 litrowy diesel dobry, bo oszczędny. 3.2 FSI w sam raz do tej budy-spalanie średnie to 11,5 litra na setkę( swego czasu myślałem o gazie, ale uznałem przy takim spalaniu ten temat za farsę). Wiadomo, w mieście, korkach to i do 18, ale testując-90km/h-średnio 7,2l na 100km, 120km/h7,6 l na 100km. Awarie- zdarzają się jak w każdym-ale, jak napisałem wcześniej-jak dbasz, tak masz. Wszystko wymieniane na czas, olej szybciej co 7 tys.km, nigdy po uruchomieniu silnika nie wciskać od razu gazu. Tam napinacze, szklanki zaworów są olejowe- daj te pół minuty, aby olej do nich dotarł. Silnik odwdzięczy się z nawiązką. Także, wiecie-trochę obiektywizmu, i komu, do czego ma służyć ten samochód.Zastanawia mnie jedno czemu według wszystkich w tip tronicu powinno się wymieniać. Olej według serwisu audi tego oleju się nie wymienia on jest nie wymienialny może dziwnie to brzmi ale tak jest że skrzynia tiptronic
POPRAWIĘ BŁĘDY ORAZ CO AUTOVLOGER ZAPOMNIAŁ:
ŁAŃCUCH ROZRZĄDU ROZCIĄGA SIĘ W SILNIKACH 2.0 TFSI (PO LIFCIE) 2.4 V6 3.2 FSI V6 4.2 MPI I FSI V8 5.2 FSI V10 (W S6) ORAZ 2.7 I 3.0 TDI V6 (GŁÓWNIE W AUTACH PRZED LIFTEM)
RS6 C6 MA SILNIK 5.0 TFSI V10
W SILNIKACH 2.7 I 3.0 TDI WYMIENIAĆ ROZRZĄD CO 250 000 – 300 000 KM KOSZT TO OK. 6 000 ZŁ REMONT (AWARYJNYCH) SILNIKÓW BENZYNOWYCH TO BĘDZIE CONAJMNIEJ 7 000 ZŁ
WYMIEŃCIE W PRZEKŁADNIACH MULTITRONIC I TIPTRONIC OLEJ CO 60 000 KM 🙂
Problem z nagarem w silnikach tfsi można skorygować dzięki wymianie tłoków na te trzeciej generacji, które zostały przeprojektowane.
Ma ktoś 3.2 fsi i chce się podzielić?
Panie super fura.