BMW Tarczobębny wymiana naprawa krok po kroku


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Wymiana tarczo bębnów bmw oraz klocków krok po kroku ——————————————————————————————- WARSZTATY M4K GARAGE …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

39 thoughts on “BMW Tarczobębny wymiana naprawa krok po kroku”

  1. Warto wspomnieć że w niektórych autach w tylnym układzie hamulcowym tłoczek jest z gwintem i by go cofnąć trzeba nim kręcić oraz posmarowanie uszczelki przy tłoczku smarem do zacisków również nie zaszkodzi . p.s. fajny materiał

  2. jak zwykle w formie! warto wiedzieć co i jak, miesiąc temu zapiekłem hamulce w e46, zaciski i klocki poszły do wymiany u mechanika, ale warto być świadomym budowy hamulców bo to nasze bezpieczeństwo 🙂 pzdro

  3. Myślę, że fajnie było by wprowadzić do filmików klucz dynamometryczny. Ceny zaczynają się od kilkudziesięciu złotych i każdy kto chce "zacząć przygodę z mechaniką" powinien kupić go razem z podstawowym zestawem nasadek i grzechotką. Wszystko można dokręcić "na oko" i pół biedy jeśli jakiś silnoręki urwie sobie gwint. Gorzej, jeśli komuś odkręci się jarzmo, zacisk, koło, albo piasta. Wtedy będzie pokazywanie palcami i szukanie winnego, a klucz dynamometryczny nie zostawia pola do dyskusji. Ogólnie rzecz ujmując seria jest świetna i oglądam każdy odcinek z dużą przyjemnością. Następne klocki i tarcze zrobię sobie sam! Pozdrawiam!

  4. 5+ 😉 dodam tylko jeszcze tyle, ze regulator mozna regulowac poprzez otwor na srube kola w tarczy za pomoca plaskiego srubokreta (po to sa te zeberka naokolo zeby o nie zaczepiac czubek srubokreta i obracac nakretka regulatora), nie trzeba sciagac tarczy i mozna ja od razu przykrecic na ta mala srubke

  5. szkoda że nie rozebrałeś do końca samoregulatora i nie pokazałeś regulacji szczęk żeby nie było luzu przy zaciąganiu ręcznego. Zgłębiaj lepiej temat i będzie wszystko super. Pozdrawiam! cała reszta w jak najlepszym porządku.

  6. Bardzo fajny filmik.. pomocny napewno…
    Taka tylko mała uwaga w 10:20 Jeśli chodzi o wymaine śrub do mocowania jarzma jeśli już trzeba wymienić to mocno sugerował bym by pojechać do aso i kupić oryginalną gdyż po zakupie nowych nawet w odpowiedniej twardości jak trzeba może być tak, że te śruby z czasem zaczna się odkrecać… pisze z własnego doświadczenia… śruby od jarzma bywaja specyficzne. W Audi miałem z nacięciami które przy dokręceniu tłumiły drgania i się przez to nie odkręcały (dowiedziałem się o tym the hard way). Bywają tez sruby, które posiadaja niebieski bądź czerwony klej do gwintu (po angielsku thread locktite).

  7. Paprok i jeszcze raz paprok, a wyczyszczenie piasty z rdzy żeby nowa tarcza równo przylegala i nie wystepowalo bicie? Byle jak zrobione, w życiu nie oddałbym ci auta na warsztat. Porażka o najważniejszej rzeczy zapomnieć.

  8. Te tarczo bębny to jakaś porypana sprawa. Wymieniłem wszystko na nowe a i tak reczny nie działa tak jak powinien. Zaciągam na maksa aż trzeszczy a auto sobie zjeżdża z górki. Regulacja nic nie daje najwyżej na dwa zaciągnięcia. Już zaczynam myśleć o hydrołapie. Ma ktoś jakieś pomysły?

  9. Michu mam pytanko. Jaki moment na kluczu przy dokręcaniu kół?? MA takiego schraubera 205Nm na budowie go używam, ciekawe czy przy wymianie by sie sporawdził.

  10. Znajomy mechanik powiedział mi , że moje tarczobębny w e46 są tylko do postojowego ręcznego i nie nadaje się do nawet małej zabawy na śniegu bo odrazu mi się zepsują blaszki wie ktoś coś o tym?

  11. Słabo oglądam twoje filmiki ale tu jestem zdziwiony słaba wiedzą po pierwsze nie wciska się tłoczka ze starym płynem bo można zabić zawory pompy ABS po 2 trzeba zajrzeć pod gumkę przeciwpyłowa i prześladować po 3 czemu nawet nie został ruszony rozpieracz szczęk tam też się blokuje często po 4 regulator manualny pprucz gwintu rozebrałem go częściowo a ta część z zębatka też trzeba wyjąć oczyścić nanieść nowy smar i nie wiem po co smarowales prowadnice klocka jazma ??? Filmiki są fajne chodź trzeba było tu kapkę więcej uwagi i dokładności wszak to w końcu są hamulce dziękuję pozdrawiam czekam na inne filmiki ps firma myle bardzo dobra wydaje mi się że lepsza od ferodo;)

  12. michu źle tłumaczysz, tarcze nie schodzą tak ot sobie, tarczo bębny je trzymają i trzeba przez dziurę w piaście pokręcić regulatorem aby zeszły, tego nie pokazałeś, właśnie u siebie wymieniłem.

Comments are closed.

Related Post