Układ Kierowniczy diagnostyka omówienie naprawa – Vlog #18 Jak zacząć przygodę z mechaniką


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Jak zdiagnozować uszkodzenie końcówki drążka kierowniczego lub drążka kierowniczego. Jak wymienić końcówkę drążka kierowniczego? Na te i inne pytania …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

42 thoughts on “Układ Kierowniczy diagnostyka omówienie naprawa – Vlog #18 Jak zacząć przygodę z mechaniką”

  1. oglądam ci od dłuższego czasu i mam takie pytanie moża to nie na miejscu ale 🙂 nie wiem gdzie napisać .
    posiadam lagune pierwszej generacji przed liftem miałem małą kolizje i urwał się dróżek kierowniczy mechanik wymieniał mi końcówkę układu kierowniczego sprawdził sanki zawieszenie nic nie pogięteale przy skręcie w prawo tam gdzie był wymieniana końcówka jest więszy skret kirownicy i przy tym skręcie w prwo dziwnie się skręca jak by koło przeskakiwało tarło . Potem pojechałe do drugiego mechanika i doszłem do wniosku po rozmowie z mechanikiem że nie taką kocówkę włożył lub żle coś złożył a bo zapomniałem mglownica też była wymieniana . Z góry dziękuje za odpowieć

  2. A w czym problem po wymianie drążka przejechać się i sprawdzenia czy auto nie ściąga w którąś stronę? Jak ściąga to kilka obrotów śrubki i znowu jazda dostawa aż do momentu keirdy auto będzie idealnie prosto jechać.

  3. witam, bardzo przydatny materjał,dla wszystkich kochających naprawy samochodów,własnoręcznie.oczewiście niewszystko morzna zrobić własnoręcznie. wtedy idziemy do machanika. pozdrawiam Tomasz

  4. Zaciekawiłeś mnie z tym przegubem krzyżowym próbuję zdiagnozować od jakiegoś czasu hałasy pukania i niby wszystko jest ok pod samochodem a dalej gdzieś sobie popukuje teraz jak będzie okazja wejścia pod samochód bo na razie nie wiem czy od środka czy pod samochodem ten przegub się znajduje być może są nawet dwa,będę badał te elementy.

  5. U mnie w Fabii końcówka drążka kierowniczego TRW wytrzymała 15 lat i 270 tys. km i na taką samą wymieniłem, wymiary były identyczne i na taką samą wymieniłem. Warto wspomnieć, że nie jest prosto wyciągnąć końcówkę drążka, ja użyłem ściągacza do łożysk. 🙂

  6. A z mierzeniem i leczeniem się nie zgodzę. Zawsze warto zmierzyć i policzyć ilość zwoi. Dzięki temu auto będzie miało zbieżność conaniej w okolicy pożądanej. A na zbieżność tez trzeba jakoś dojechać. I trochę lepiej jednak będzie zachowywał się samochód z w miarę bliską poprawności geometria niż z kompletnie kosmicznymi nastawami. A żeby skasować siebie, auto lub kogoś to dużo nie trzeba. Wiec przy wymianie polecam mierzyć i liczyć żeby na ustawianie zbieżności pojechać spokojnie

  7. Mam pytanko wymienialem maglownice w audi a 3 2001 r 1.9 Tdi mam teraz taki problem ze rano jak jest zimny to jak ruszam kierownica to nie da sie przekrecic kierownicy sa takie przeskoki na kierownicy po chwili gdy auto sie zagrzeje normalnie chodzi kierownica czyzby do tego pompa wspomagania czy zly olej ?

  8. Mareriał bardzo fajnie omówiony jak większość .Wiem że był to temat o układzie kierowniczym ale jednak zabrakło mi przy omawianiu stukania podczas kręcenia kierownicą żeby tylko wspomnieć o łożysku amortyzatora ,które może tez zmylać przy diagnostyce układu kierowniczego.

  9. Mi kierownica przeskakiwała jak łozysko od amortyzatora zardzewiało…dodatkowało było słychac stuki podczas kręcenia kierownicą w jednym kole przenoszące sie na inne elementy zawieszenia

  10. Jutro mam mistrzu egzamin ,przygotowywałam się do niego na twoich filmach bez tego nie umiał bym nic , dzięki wielkie

  11. czasem zapowietrzony uklad wspomagania potrafi wytworzyc efekt przeskakujacej kierownicy . np mondeo mk3 tddi
    .po za tym super material

  12. zrobił byś odcinek o regeneracji części w maglownicy chodzi o zawór zwrotny co wchodzi w kolumnę kierownicza bo tam się wycieraja pierścienie teflonowe a pó co wydawać na regenerację calego magla 450 + montaż demontaż jak można to zrobić za 200 bez demontażu a objawy uszkodzenia to płyn koloru czarnego i brak wspomagania w lewo bądź prawo .

  13. Witam,

    jezeli wymieniam koncowki drazkow,to czy nie warto,mimo,ze wydaja sie byc jeszcze dobre- wymienic sworznie I cos wiec,co moze juz niedlugo zaczac dokuczac,psuc sie?

  14. Ja zmieniłem z 10w40 na 5w40 bo podobno tak jest w moim modelu prawidłowo, Pan w serwisie Peugeota tak powiedział. Mam nadzieję, że to nie zaszkodzi mojemu silnikowi.Pacjent to Peugeot 307 2.0 Hdi 90km 2001r. Co Michu lub Wy Myślicie w tym temacie ??? Pozdrawiam.

  15. Mam pytanie jezeli podejzewamy luz na maglownicy i jest tylko z lewej strony bo nilby zeby wyrobione i przeskakuja na listwie to na prawej stronie luz tez powinien byc czyz nie tak powinno byc?

  16. Witam. Gdzie ma Pan swój warsztai i czy mógłbym podechać z moim Volvo V70. Mam z nim problem, a bardzogo kocham i chcę go reaktywować…..

  17. Elo, a jak u mnie coś stuka mechanik stwierdził że maglownica do wymiany ale teraz zauważyłem że to więcej stuka jak skręcam w lewo stuka z prawej strony co to może być?

  18. Michu tylko partacze i oczo dolarowcy komentują twoje filmy negatywnie , ja z chęcią czekam na twoje filmy jestem Mechanikiem z zawodu wyuczonego ale nie praktykowanego. Jak mam ochotę coś zrobić czego nie wiem to to jest super podpowiedz dlatego łapka w górę 😀

  19. Wczoraj byłem w ASO FCA i w moim Jeep SRT z powodu stukającego zawieszenia przy wzdłużnie-poprzecznych nierównościach okazało się wylany amortyzator prawy przedni, przy okazji tej usterki zdiagnozowano luzy na lewym przednim kole – czyli te co ruszamy lewo-prawo na szarpaku -sugestia ASO wymiana maglownicy całej (6000pln+1000plm za wymianę) plus amorki 12000. Ciekawe jest że będąc na przeglądzie do dowodu rejestracyjnego 1000 km wcześniej (3 tygodnie temu) auto było bez zarzutu w kwestii zawieszenia. Pytanie jest czy przeglądy roczne (wymagane prawem) są bez sensu? Oraz Michu gdzie można do Ciebie podjechać aby mieć arbitra w diagnozie bo kogoś za ten stan rzeczy muszę pozwać – albo stację diagnostyczną albo ASO. Płacąc około 2000pln za przegląd co 10000 km powinienem mieć raczej spokój użytkowania a nie, że sam wysłuchałem w trakcie jazdy dziwne zachowanie zawieszenia.

    Edit: Aby nie było w komentarzach że marudzę na koszty, auto kupiłem nowe więc znam koszty ale martwi mnie podejście i ASO i Stacji diagnostycznej jednak to auto ma prawie 500 koni i 700 Nm i jako użytkownik chciał bym mieć pewność że jak opłacę wszystkie przeglądy mogę jechać bezpiecznie dla siebie i innych.

Comments are closed.

Related Post