Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa Szukam sensu silnika 1.0 TSI w Octavii – Zachar OFF – BEZ CENZURY

Szukam sensu silnika 1.0 TSI w Octavii – Zachar OFF – BEZ CENZURY


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Więcej Informacji ↓↓ Czy silnik 1.0 TSI w Octavii ma sens i dla kogo? Moim zdaniem największy sens ma dla tych… którzy go nie kupią. Subskrybuj kanał …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

37 thoughts on “Szukam sensu silnika 1.0 TSI w Octavii – Zachar OFF – BEZ CENZURY”

  1. Jak mam nie wkrecac takiego gówna od VW 1.0 żeby nie telepało to jak mam tym badziewiem jeździć. Kapelusz powinni dodawać do tej skody jako stałe wyposażenie.

  2. Nie wiem czy pamiętacie ale w Octavii 1 ŠKODA kiedyś chciała dać silnik 1.3 MPI tak ten sam co miała Felicja ale się wycofali bo był za słaby. A teraz dają takie g….o i mówią że to pożądany silnik, śmiech na sali. To już moje 1.6 TDI jest lepsze.

  3. Ford Focus mk3 kombi 1,6 ecoboost 150 KM na trasie przy 100 km/h spala ok 6-6,2, zaś przy 140km/h 7,5 – 8, uważam to za bardzo dobry wynik. Czyli żadna oszczędność z takiej Skody 1.0…

  4. Trasa Bydgoszcz-Warszawa, na autostradzie średnio 150 km/h (około 250 km autostradą) – średnie spalanie 7,1, świetne zachowanie na trasie. Just sayn'…

  5. wsiądź w 4 osoby i z tego auta robi się muł który nie potrafi już tira wyprzedzić chyba że to planujesz z kalendarzem.

  6. Ostatnio trasa Busko-Zdrój – Jedlińsk za Radomiem 150 km gdzie 70% trasy to ekspresówka S7: prędkości na krajówce do Chęcin 90 -120, prędkość na ekspresówce 120-180(zazwyczaj powyżej 140) plus mały teścik na jednej prostej 210 km/h. Wynik spalania: 6.1 l/100km. Klima włączona. Z powrotem mi się nie speszyło i na ekspresówce nie przekraczałem 140 km/h, na krajówce standardowo, wynik 5,3 l/100km. Proszę mi pokazać inny samochód klasy kompakt z silnikiem wolnossącym, który tyle spala przy porównywalnej dynamice. Przy prędkości 100km/h na tempomacie spalanie w okolicach 4,5-5 w zależności czy teren górzysty, czy nie. Obciążone auto też testowałem na trasie i da się wyprzedzać dynamicznie, tylko trzeba zredukować bieg niżej, co nie stanowi problemu, bo silnik ciągnie równo do 6000 obr/min. Osobom, które piszą, że to nie jedzie proponuję się przejechać takim samochodem, później puknąć się w głowę i przestać pisać pierdoły o kartonach mleka itp.

  7. Jak wy mierzyliście to spalanie? Właśnie wróciłem znad morza, 1300km tam i z powrotem – auto załadowane na full(cztery torby podróżne, 3 hulajnogi, lodówka itd…) 4 osoby na pokładzie. Autostrada bursztynowa i ciśnięcie często na max, zakres prędkości od 120 do 200, poniżej 140 praktycznie się nie schodziło. Żeby zobrazować tempo, to w jedną stronę wyprzedziły mnie słownie 6 samochodów – auto załadowane na full na 6 biegu swobodnie rozpędzało się od 140 w górę do 170, zakres 170-200 już lekko flegmatyczny. Spalanie średnie z 1300km(autostrada plus krajówki w stosunku 3:2) to 6.1 l/100km liczone przez tankowanie – komputer pokazał 5.8l/100km. Dodatkowo w kabinie cicho tylko trochę szum powietrza słychać. Po powrocie sprawdziłem olej – nic nie ubyło.
    Jakieś pytania? Ano tak , zapomniałem, że to tylko karton mleka;)

  8. Owszem takie 1.0 tsi może i spoko w mniejszym aucie citygo czy fabi bo w tym przypadku to tylko do spokojnego turlania się najlepiej w mieście a poza max 90.. Ale jednak to nie małe kombi gdzie można upchnac 5 osób i bagaż a przynajmniej 4 dorosłych i różne warunki a wtedy taka Skoda nie ma sensu.. Powyżej 120 jest głośno czuć już wibracje dynamika zanika i zaczyna palić tyle co 2.0… Więc raczej nie dla rodziny takie autko.. I kolejna sprawa jestem ciekaw jak te silniki będą się trzymać za 15-20 lat?

  9. Aż mnie boli jak słucham Tych komentarzy… Posiadam skode 1.2htp 2003 298tys w gazie. Powiem tak nie jedno 1.9tdi z waszego rozjebanego pasata sie kryje… silnik dobrze utrzymany ciagnie po 17latach do 130 bez problemu. Jak wam Mamy kupily takie duze silniki to zapomnialy ze to trzeba utrzymac…

  10. Prosta sprawa rynek produkcji silników jest zmonopolizowany. W Europie został VAG, PSA, Fiat które sobie podzieliły strefy wpływów na rynku, przez lobbing nałożyli akcyzę na Japońskie auta i wyciskają pieniądze od klientów ile wlezie.
    Auto ma przejechać 150 – 200 tys. w tym czasie być 2x do roku w serwisie na naprawie i na złom, taka tam "ekologia", a raczej ekonomia nabijania kieszeni motoryzacyjnym baronom którzy chcą w bogactwie i przepychu prześcignąć arabskich szejków.

  11. Po mojemu to auto tak "pół na pół" jeśli chodzi o miasto i autostradę, chociaż bardziej miasto , jak najbardziej na plus oszczędne dosyć ładne i estetyczne , to czego oczekujesz od samochodu, ( Octavia jak i Rapid) ale preferował bym mini. 1,5 l , żeby "coś tam jechało" no i oszczędne dalej!

  12. Mity i gusła panie Zachar. Moim zdaniem największy sens ten silnik ma dla tych… co potrafią dobrze liczyć. Jednostka 1.0 mało pali, jest tańsza w zakupie, niższe opłaty OC a jednocześnie bardzo dynamiczna, elastyczna, oraz z dużą kulturą pracy.

  13. Tu stan tego silnika po100 tys.km :
    https://m.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E
    Praktycznie brak zużycia, troche nagaru. Masa samochodow zbliżona.
    Niestety chyba po 09.2018 ma już filtr GPF. To powoduje istotne wibracje i przymulenie poniżej 2000 obr.
    Może to kwestia nowego oprogramowania. Starsze jeżdzą wg mnie lepiej. Nie wiem jak spalanie. Wersja z GPF przy 80 pokazuje około 3,7, przy 105 – 4,4. Dużo zależy od ciśnienia i opon. Sam silnik na testach po 300tys. nie wykazywał istotnego zużycia. Podobno czesi są mega dumni z tego silnika. Do eko drivingu to ideał.

  14. Moja skoda ma nową 1.0 a mój stary focus 1.6 i chyba nie muszę pisać że skoda jedzie lepiej jest cichsza pali mniej i prędkość max jest wyższa . Więc z czego tu się śmiać ?

  15. Jeździłem takim autem służbowym ponad rok, nie mogę powiedzieć złego słowa, silnik bardzo równo wychodzi na obroty, zbiera się z niskich obrotów bardzo dobrze, przy 140 spalanie 6.2 (3800 obrotow) przy 180 8.0, 10.l nie udało mi mi się osiągnąć przy stałej prędkości. Nie wiem jak z trwałościa silnika ale jestem pod wrażeniem osiągów tej małej jednostki.

  16. Silnik przenosi wibracje do nadwozia na postoju i wolnej jeździe, irytujące. Całe szczęście, że służbowy. Dno dna.

  17. Kolejny bezsensowny test. Proponuję przeprowadzić test z pięcioma osobami na pokładzie i obfitym bagażem, bo takie jest przeznaczenie tego auta, i w tedy zdać relację ewentualnym przyszłym nabywcom tego samochodu.

  18. Faktycznie często spotyka się opinie, że 1.4 nadaje się do Golfa a nie do Octavii, to tym wszystkim proponuję zajrzeć w dowody rejestracyjne i gały Wam wyskoczą, jak zorientujecie się, że Octavia 1.4 jest lżejsza od Golfa 1.4. Swoją drogą 1.4TTSI 150KM jeździ lepiej i bardziej dynamicznie niż 2.0 TDI 150KM, więc raczej chodzi tu o stereotypy, bo spalanie tego TSI nie jest wcale odległe TDI i piszę to po pokonaniu Golfem VII 1.4 150KM 100 000km.

  19. Ja jeżdżę taką służbową z full ledami i jestem zadowolony. Robię miesięcznie ok 4 tys km, spalanie długookresowe mam 6,1 l aktualnie. Jeżdżąc wioskami po woli schodzę spokojnie poniżej 5l, a na autostradzie przy 140km/h nie przekracza 6,5l więc nie wiem skąd te pierdoły na filmie o spalaniu 10 l przy tej prędkości.

Comments are closed.

Related Post