"Nabijanie" vs napełnienie układu klimatyzacji


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



http://autoklima-ogrzewania.pl
https://www.facebook.com/Autoklima-Ogrzewania-1496141653806718/

Film obrazuje różnice pomiędzy obsługą układu klimatyzacji stacją automatyczną lub półautomatyczną, a napełnieniem metodą chłodniczą, tak jak się to robi w przypadku innych urządzeń chłodniczych.

Kevin MacLeod: Hackbeat – na licencji Creative Commons Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Źródło: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100805
Wykonawca: http://incompetech.com/

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

25 thoughts on “"Nabijanie" vs napełnienie układu klimatyzacji”

  1. Powiem tak. Każdy swoje zachwala. Np. ten Pana zestaw to ok 300zł manometry w komplecie z wężami i zaworkiem do próżni, pompa ok 100zł, butle po 200zł (swoją drogą czym się różnią od tych na propan butan po 60zł?), jakaś waga za kilkadziesiat zł, opaska grzejna,-można samemu lub tez max 100zł,. A dobry kombajn z analizatorem, gdzie sam analizator ok 10 000zł kosztuje to wydatek od 16 do 20 paru tys.

    Jeśli nabijanie całego nowego po remoncie układu to to jest bardzo słuszna metoda, lub automatem z nowym czynnikiem.
    Jeśli typowy przegląd klimatyzacji z oczyszczaniem płynu chłodniczego i oleju lub płukaniem instalacji to do automatu powinna być osobna butla na nasz przefiltrowany czynnik i osobna na zużyty czynnik, oraz na całkiem nowy do uzupełnienia.
    W innym przypadku może być tak jak Pan mówi, że zakwaszony, o róznym składzie itd.

    Teraz to nawet strach jechać do takiego półautomatu bez analizatora składu tego czynnika, bo ludzie zaczynają kombinować i można sobie nieźle nagrabić w całkiem sprawnym układzie. Najlepiej jakby można indywidualnie zakupić w markecie wąż z manometrem i puszkę r134a z dodatkiem oleju i samemu dobić jak to jest w USA, Kanadzie czy innych mniej upierdliwych krajach.
    Coraz więcej namnoży się pseudo speców od klimy bo jest z tego złoty interes przy takich cenach czynników.
    Do tego robią wałki na czynniku i pozyskują jak najtaniej różnego pochodzenia, a ci mobilni i przygodni z garaży to mogą ładować co popadnie byle zadziałało a gwarancji i tak żaden nie daje, bo Panie w kilkuletnim aucie przy takich ciśnieniach i zużyciu może strzelić zaraz po nabiciu xD. Więc usługa za kilkaset zł bezgwarancji dla klienta a z gwarancją szybkiego zysku dla nabijacza… swojej kabzy a klienta w butelkę…

    Z punktu widzenia klienta po takich nieuzasadnionych podwyżkach doszła kolejna procedura na której wszelkiej maści Janusze mogą żenić klientów i powodować przy tym ogromne straty dla klienta a dla siebie nawet generować przyszłe zyski z napraw.
    Bo wcześniej nikt nie myślał o nabijaniu czymś inym przy takich niskich cenach oryginalnych czynników a teraz…

  2. Czyli mam pytanie mam roczne auto i np.po 3 latka powinienem wymienić cały czynik i olej ? Mam nowy czynik wiec Bedzie to bardzo drogie można liczyć w tysiącach wiec w mojej sytuacji co Pan proponuje? Świetne filmy i informacje na temat klimatyzacjach

  3. Wszystko ok ale Panu przydała by się wiedzą co do oznaczen olejów 46 ,68 150 ale NIR 120 to oznaczenie lepkości w centistokes w temp 40 stopni c. Wg nośmy iso 3448. Polecam Szkolenie mlt1 lub mla1

  4. 1. pompa jednostopniowa z powodzeniem osuszy uklad klimatyzacji samochodowej i wytworzy wystarczajaca proznie tylko potrwa to odrobine dluzej, dwustopniowe wymagane sa przy duzych instalacjach,
    2. moze rowniez byc tak ze podcisnienie "zalepi" nieszczelnosc, ktore ujawnia sie na nadcisnieniu. sprawdzanie szczelnosci nadcisnieniem 9 czy 12 bar jest duzo skuteczniejsze.

  5. Dobry filmik 🙂 Robiłem przy klimatyzacji już trochę i chcę zacząć coś na swoją rękę i poważnie zastanawiam się nad takim "nie automatycznym" zestawem. Tylko mam pytanie: w jaki sposób robi się odzysk oleju taką pompą? z góry dzięki wielkie za odpowiedź 🙂

  6. Mam pytanie, czy jeżeli w samym kompresorze jest np 100ml oleju fabrycznie to pod czas próźnie, pompa vacum jest w stanie ""wyssać"" ten olej czy tylko nie wielki fragment oleju, który będzie np blisko zaworka ? i stąd te 5 lub 10g ?

  7. Jaką metodę pan stosuje do usunięcia oleju z układu ? Czy w klimatyzacji samochodowej można zastosować metodę Push -pull, następnie resztki czynnika odessać metodą parową ?

  8. Ja znam takich co napełniają drugą metodą bez wagi, po prostu aż uzyskają odpowiednie ciśnienie. Wydawało by się że partacze, a są najlepsi w powiecie i wszystkie warsztaty które mają problem, biją właśnie do nich:)

Comments are closed.

Related Post