Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa 2007 U偶ywany Range Rover SPORT – Test PL (Awarie i Usterki)

2007 U偶ywany Range Rover SPORT – Test PL (Awarie i Usterki)


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silnik贸w samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48聽512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48聽534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silnik贸w samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quad贸w, Motocykli i Koparek oraz Skuter贸w Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Us艂ugi:

Naprawa Quad贸w, Naprawa Motocykli, Naprawa Jacht贸w, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dok艂adne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



2007 Range Rover SPORT wersja HSE Silnik V8 3.6 272 KM 6 biegowy automat Chcesz aby Twoje auto wyst膮pi艂o w odcinku? 馃檪 Pisz na …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silnik贸w samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48聽512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48聽534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silnik贸w samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quad贸w, Motocykli i Koparek oraz Skuter贸w Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Us艂ugi:

Naprawa Quad贸w, Naprawa Motocykli, Naprawa Jacht贸w, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochod贸w Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dok艂adne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

34 thoughts on “2007 U偶ywany Range Rover SPORT – Test PL (Awarie i Usterki)”

  1. Ja proponuj臋 ludziom nie czyta膰 opinii tylko kupi膰 samoch贸d w dobrym stanie mam identyczny z 2005r z silnikiem 2.7d ,kt贸ry wielu gani i jestem mega zadowolony po prostu nic si臋 nie dzieje tylko 艣migam ale w terenie go nie u偶ywam szkoda mi go do lasu ! Przed zakupem mia艂em wizje na taki z motorem 3.6d ale jak odwiedzi艂em mojego mechanika okaza艂o si臋 偶e nie s膮 takie super ,ch艂opu naprawia艂 takiego i zatar艂 si臋 silnik na autostradzie wi臋c idealnych silnik贸w dzisiaj niema ja jestem zdania ,偶e jak dbasz tak masz wi臋c wybra艂em 2.7d V6 (ciekawostka silnik 2.7d podchodzi s艂upek z jaguara peugota i citroena s艂upek w spoko stanie mo偶na dorwa膰 w razie czego za ok. 4ty艣 – 8ty艣 a silnik 3.6d kosztuje prawie 20ty艣 wiem bo kole艣 szuka艂 silnik do takiego dlatego wybra艂em ta艅sz膮 opcj臋 , spalanie przyzwoite ,a gazu nie toleruje mia艂em kiedy艣 auto tego typu z gazem i musia艂em codziennie lub co 2 dni tankowa膰 co jest dla mnie upierdliwe ja osobi艣cie polecam to auto z ka偶dym motorem kwestia tylko gustu i portfela na pewno jest to auto dla 艣wir贸w motoryzacyjnych takich jak ja – pozdrowionka.

  2. Jestem szcz臋艣liwym posiadaczem diesla 2.7 V6 i jestem mega zadowolony z tego auta w dodatku mam znajomych ,kt贸rzy maj膮 ten silnik w swoich Discovery 3 i w tamtym modelu ten silnik g贸ruje wi臋kszo艣膰 tamtych aut posiada w艂a艣nie 2.7d wi臋c moim zdaniem opinia jest nieco przesadzona jak dbasz tak masz !

  3. Nie zgadzam sie pneumatyka jest 艣miesznie tania w naprawie jak na tej klasy auto, w moim od roku minimalnie schodzi艂o powietrze jak posta艂 nie odpalany przez 2-3 dni to opad艂 prawie do ko艅ca , postanowi艂em to naprawi膰 okaza艂o si臋 偶e miechy prz贸d s膮 do wymiany oba, cena nowego 800z艂, u偶ywany w super stanie 380z艂 – 艣miechu warte ! Kompletny rozrz膮d przedni i tylny na oryginalnych cz臋艣ciach 780z艂, wcale nie jest drogi w utrzymaniu cz臋艣ci s膮 tanie , tylko jak podnosimy bud臋 to wymieniamy od razu co trzeba bo mechanik za robocizn臋 bierze wi臋cej ni偶 s膮 warte cz臋艣ci, dlatego jak zagl膮da艂em do rozrz膮du to zregenerowa艂em od razu turbin臋 koszt 550z艂, 偶eby potem nie p艂aka膰 偶e co艣 trzeba wyci膮ga膰 i ciesz臋 si臋 jazd膮 ju偶 drugi rok komfort podr贸偶owania moc spalanie jak na tak ma艂y motor jest MEGA ! Szczerze polecam i pozdrawiam .

  4. Miesiac temu wymiana silnika a teraz kolejny przyjechal zatarty oczywiscie 2.7tdv byle co przy nim zrobic buda w gore rama z silnikiem w dol ale to wiedza mechaniki typowy Kowalski sie nie zna az tak

  5. Og贸lnie spoko tylko 偶adnych informacji na temat 2.7 disla . Dlaczego si臋 zacieraj膮 , jaki jest tegkmpowod .je艣li ju偶 si臋 posypie to najcz臋艣ciej co? Panweki t艂oki do wymiany? Jaki koszt itd. My艣l臋 偶e to by interesowa艂o widz贸w dlatego 偶e z cia艂em 2.7 jest najwi臋cej samochod贸w na sprzeda偶 w cenie 20-30 ty艣 z艂 od 40 ty艣 zaczynaj膮 si臋 benzyniaki w dobrym stanie . Pozdro

  6. no w艂asnie jedyna uwaga to nie rob demonstracji wnetrza w zaciemnionych miejscach a zw艂aszcza w lesie do takich miejsc potrzebny by by艂 baaardzo dobry sprzet Pozdrawiam

  7. Dzi臋kuje Ci za recenzje tego Range Rovera. Dzi艣 akurat rozmawia艂em z mechanikiem na temat jednostek nap臋dowych diesla. Zaznaczam, ze cz艂owiek w przewa偶aj膮cej ilo艣ci naprawia mark臋 Range Rover (mieszkaj膮c w Anglii). Zawsze podoba艂y mi si臋 te samochody wiec dr膮偶膮c temat wysz艂o, ze najtrwalsze jednostki to 3.6 i 4.4 V8. Z kolei jednostka 3.0 jest najbardziej awaryjna bo ma najs艂absze podzespo艂y, cz臋sto ukr臋ca si臋 wa艂 korbowy. My艣la艂em dla siebie o 4.4 ale po obejrzeniu odcinka niestety zawieszenie raczej nie b臋dzie dla mnie bo za mi臋kko b臋dzie do agresywniejszej jazdy 馃し鈥嶁檪锔

  8. Dzi臋kuje Ci za recenzje tego Range Rovera. Dzi艣 akurat rozmawia艂em z mechanikiem na temat jednostek nap臋dowych diesla. Zaznaczam, ze cz艂owiek w przewa偶aj膮cej ilo艣ci naprawia mark臋 Range Rover (mieszkaj膮c w Anglii). Zawsze podoba艂y mi si臋 te samochody wiec dr膮偶膮c temat wysz艂o, ze najtrwalsze jednostki to 3.6 i 4.4 V8. Z kolei jednostka 3.0 jest najbardziej awaryjna bo ma najs艂absze podzespo艂y, cz臋sto ukr臋ca si臋 wa艂 korbowy. My艣la艂em dla siebie o 4.4 ale po obejrzeniu odcinka niestety zawieszenie raczej nie b臋dzie dla mnie bo za mi臋kko b臋dzie do agresywniejszej jazdy 馃し鈥嶁檪锔

  9. Film do bani. Co chwila reklama. Dotar艂em do momentu kiedy wsiad艂 do auta. Nic nie wida膰 wn臋trza i g艂os prowadz膮cego to flaki z olejem. Nie da si臋 tego s艂ucha膰 tym bardziej ogl膮da膰.

  10. Rzetelny test drzwi, nowa jednostka miary (3,5 palca) w tytule "awarie i usterki" w filmie praktycznie brak o tym informacji (3 minuty) 馃榾

  11. To jakie, ma艂o awaryjne, SUVy polecasz? Masz kilka odcink贸w o limuzynach, brakuje odcink贸w o SUV ach, w dieslu i benzynie. Bardzo popularne auta, coraz ch臋tniej kupowane. Kto艣 popiera moje zdanie? 馃
    Pozdro 鉁岋笍

Comments are closed.

Related Post