2007 Używany Range Rover SPORT – Test PL (Awarie i Usterki)


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



2007 Range Rover SPORT wersja HSE Silnik V8 3.6 272 KM 6 biegowy automat Chcesz aby Twoje auto wystąpiło w odcinku? 🙂 Pisz na …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

34 thoughts on “2007 Używany Range Rover SPORT – Test PL (Awarie i Usterki)”

  1. Ja proponuję ludziom nie czytać opinii tylko kupić samochód w dobrym stanie mam identyczny z 2005r z silnikiem 2.7d ,który wielu gani i jestem mega zadowolony po prostu nic się nie dzieje tylko śmigam ale w terenie go nie używam szkoda mi go do lasu ! Przed zakupem miałem wizje na taki z motorem 3.6d ale jak odwiedziłem mojego mechanika okazało się że nie są takie super ,chłopu naprawiał takiego i zatarł się silnik na autostradzie więc idealnych silników dzisiaj niema ja jestem zdania ,że jak dbasz tak masz więc wybrałem 2.7d V6 (ciekawostka silnik 2.7d podchodzi słupek z jaguara peugota i citroena słupek w spoko stanie można dorwać w razie czego za ok. 4tyś – 8tyś a silnik 3.6d kosztuje prawie 20tyś wiem bo koleś szukał silnik do takiego dlatego wybrałem tańszą opcję , spalanie przyzwoite ,a gazu nie toleruje miałem kiedyś auto tego typu z gazem i musiałem codziennie lub co 2 dni tankować co jest dla mnie upierdliwe ja osobiście polecam to auto z każdym motorem kwestia tylko gustu i portfela na pewno jest to auto dla świrów motoryzacyjnych takich jak ja – pozdrowionka.

  2. Jestem szczęśliwym posiadaczem diesla 2.7 V6 i jestem mega zadowolony z tego auta w dodatku mam znajomych ,którzy mają ten silnik w swoich Discovery 3 i w tamtym modelu ten silnik góruje większość tamtych aut posiada właśnie 2.7d więc moim zdaniem opinia jest nieco przesadzona jak dbasz tak masz !

  3. Nie zgadzam sie pneumatyka jest śmiesznie tania w naprawie jak na tej klasy auto, w moim od roku minimalnie schodziło powietrze jak postał nie odpalany przez 2-3 dni to opadł prawie do końca , postanowiłem to naprawić okazało się że miechy przód są do wymiany oba, cena nowego 800zł, używany w super stanie 380zł – śmiechu warte ! Kompletny rozrząd przedni i tylny na oryginalnych częściach 780zł, wcale nie jest drogi w utrzymaniu części są tanie , tylko jak podnosimy budę to wymieniamy od razu co trzeba bo mechanik za robociznę bierze więcej niż są warte części, dlatego jak zaglądałem do rozrządu to zregenerowałem od razu turbinę koszt 550zł, żeby potem nie płakać że coś trzeba wyciągać i cieszę się jazdą już drugi rok komfort podróżowania moc spalanie jak na tak mały motor jest MEGA ! Szczerze polecam i pozdrawiam .

  4. Miesiac temu wymiana silnika a teraz kolejny przyjechal zatarty oczywiscie 2.7tdv byle co przy nim zrobic buda w gore rama z silnikiem w dol ale to wiedza mechaniki typowy Kowalski sie nie zna az tak

  5. Ogólnie spoko tylko żadnych informacji na temat 2.7 disla . Dlaczego się zacierają , jaki jest tegkmpowod .jeśli już się posypie to najczęściej co? Panweki tłoki do wymiany? Jaki koszt itd. Myślę że to by interesowało widzów dlatego że z ciałem 2.7 jest najwięcej samochodów na sprzedaż w cenie 20-30 tyś zł od 40 tyś zaczynają się benzyniaki w dobrym stanie . Pozdro

  6. no własnie jedyna uwaga to nie rob demonstracji wnetrza w zaciemnionych miejscach a zwłaszcza w lesie do takich miejsc potrzebny by był baaardzo dobry sprzet Pozdrawiam

  7. Dziękuje Ci za recenzje tego Range Rovera. Dziś akurat rozmawiałem z mechanikiem na temat jednostek napędowych diesla. Zaznaczam, ze człowiek w przeważającej ilości naprawia markę Range Rover (mieszkając w Anglii). Zawsze podobały mi się te samochody wiec drążąc temat wyszło, ze najtrwalsze jednostki to 3.6 i 4.4 V8. Z kolei jednostka 3.0 jest najbardziej awaryjna bo ma najsłabsze podzespoły, często ukręca się wał korbowy. Myślałem dla siebie o 4.4 ale po obejrzeniu odcinka niestety zawieszenie raczej nie będzie dla mnie bo za miękko będzie do agresywniejszej jazdy 🤷‍♂️

  8. Dziękuje Ci za recenzje tego Range Rovera. Dziś akurat rozmawiałem z mechanikiem na temat jednostek napędowych diesla. Zaznaczam, ze człowiek w przeważającej ilości naprawia markę Range Rover (mieszkając w Anglii). Zawsze podobały mi się te samochody wiec drążąc temat wyszło, ze najtrwalsze jednostki to 3.6 i 4.4 V8. Z kolei jednostka 3.0 jest najbardziej awaryjna bo ma najsłabsze podzespoły, często ukręca się wał korbowy. Myślałem dla siebie o 4.4 ale po obejrzeniu odcinka niestety zawieszenie raczej nie będzie dla mnie bo za miękko będzie do agresywniejszej jazdy 🤷‍♂️

  9. Film do bani. Co chwila reklama. Dotarłem do momentu kiedy wsiadł do auta. Nic nie widać wnętrza i głos prowadzącego to flaki z olejem. Nie da się tego słuchać tym bardziej oglądać.

  10. Rzetelny test drzwi, nowa jednostka miary (3,5 palca) w tytule "awarie i usterki" w filmie praktycznie brak o tym informacji (3 minuty) 😀

  11. To jakie, mało awaryjne, SUVy polecasz? Masz kilka odcinków o limuzynach, brakuje odcinków o SUV ach, w dieslu i benzynie. Bardzo popularne auta, coraz chętniej kupowane. Ktoś popiera moje zdanie? 🤔
    Pozdro ✌️

Comments are closed.

Related Post