Mercedes S 320CDi P2359-1 Ciśnienie doładowania za niskie.


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Mercedes S klasa 320 CDI W220 kod błędu P2351-1. Klient zgłasza spadek mocy silnika, nadmierne kopcenie czarnym dymem. W materiale pokazuję jak …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

29 thoughts on “Mercedes S 320CDi P2359-1 Ciśnienie doładowania za niskie.”

  1. Mam podobny problem w W200 S400 CDI 2005r. z tym , że nigdy nie kopcił. Od 2 lat nikt mi tego nie umie naprawić. Kiedyś tracił tą "moc" raz na jakiś czas, wystarczyło go wyłączyć, odczekać minutkę ponownie uruchomić silnik i było ok. Niestety teraz jest gorzej.. bo moc traci praktycznie po każdym "depnięciu" :/ I nie zawsze ta moc wraca nawet po wyłączeniu i włączeniu silnika.
    Co o tym sądzisz? Obejrzałem Twój film i widać, że znasz się na rzeczy. Czy może to być problem zbyt niskiego ciśnienia doładowania? Ale jak mówię, warsztat nie umie tego od 2 lat zrobić..

  2. Witam widzę kolego że znasz się na rzeczy mam ten sam silnik S320cdi 204ps om648 maksymalnie do 3000 obrotów się wykręca po zgłaszaniu i ponownym odpaleniu na chwilę moc wraca pojechałem na komputer usterka czujnika doładowania turbiny przeladowanie turbiny wymieniłem czujnik i problem nadal jest jak dlugo z tą usterką moge jezdzic i co może byc przyczyną mojej usterki moze geometria lub nastawnik turbiny ? POZDRAWIAM

  3. Hej przekonałes mnie co do twojej fachowosci I chcałbym powierzyc TOBIE zdiagnozowanie i naprawę mojej gwiazdy W203 -2004r silnik OM646 ale ja mieszkam w Pile jesli mieszkasz do 150km to jestem w stanie dojechac Jestem fanatykiem mesiow mam 3 i klasyka 124 cacko i szukam normalnych mądrych mechanikow gdybys so mnie zadzwonił byłbym wdzięczny (jestem 60+ więc nie smigam tak jak WY młodzi poprostu proszę o kontakt przepraszam za infantylnosc!!

  4. Hej to ja z Piły bardzo dziękuję Tobie za odpowiedz! Swiadczy to o tym iż masz szacunek do ludzi przecież nie jestem TWOIM klientem i moze nigdy nie będę ale kto wie! (Ale do zeczy- kilku mechanikow tutejszych po obiawach:czyli utrata mocy,szarpana jazda-po wył. i włączeniu silnika wracała moc ale tylko na chwilę- TWIERDZILI ze to turbina! No z obd takie błędy P1407/P0299.Po twoim filmiku wskoczyłem do kanału i COOO!!! Po oględzinach węzy doładowania ZNALAZŁEM PĘKNIĘCIĘ NA WĘZU DO INTERKULERA DZIĘKI!!!! Gdybys mnie nie przekonał swoim filmikiem pewno dałbym wiare "mechanikom "i portwel byłby napewno CHUDSZY.No i kolejny dowód na to ze warto oglądac mądrych rad i inteligentnych mechaników i samemu postarac sie. znalezc błąd tak jak u mnie w postaci PĘKNIĘTEGO WĘZA!!(nie są tanie ale chyba tansze od czujnikow nie wspomnę o remoncie turbo.Pozdrawiam super goscia z "Autonomis" zKIELC (napewno się odezwę i dzięki za skuteczne rady!!! NARA POZDRO)

  5. Witam.Mam w246 180 cdi silnik om 651.901.Samochód wpada w tryb awaryjny.Diagnoskop pokazuje błąd p0299 niskie cisnienie doladowania.Auto ma spory przebieg ponad 400000.Wszystko wyglada na szczelne,ale sprzet ktory posiadam pokazuje mi napiecie modułu 14,9v na odpalonym silniku(nie mam pojecia co to za moduł).Przepustnica w kolektorze ssącym po odpaleniu auta pokazuje wartosci miedzy 0% do 100%.Po chwili pokazuje miedzy 100% a 199,6%.Kiedy zapali sie czek to w tym momencie wyswietla dwie wartości 100% i 199,6%na przemian. Chciałbym sie tylko upewnić czy to ta przepustnica ewentualnie wiazka,troche roboty jest zeby ja wymienic.

  6. 🙋 łapka
    Ciekawe że wszyscy myślą że oglądając tego typu programy zaraz zostaną specjalistami hahaha. Takie zachowanie po komentarzach widać wszędzie na tego typu kanałach YT. W sumie , życzę tego wszystkim bo co tam 😋
    Pozdrawiam .

  7. Witam w moim vito jest błąd p2359 za wysokie ciśnienie czasem znika moc ale po ponownym odpaleniu znowu wszystko gra… będę wdzięczny za info

  8. Witam
    Przy sprawdzaniu szczelności ciśnieniem, według instrukcji należy zdjąć korek wlewu oleju, ja szczelność układu sprawdzalem tak samo jak Pan, obecnie sprawdzam tzw. zadymiarka.
    Pozdrawiam

  9. Majster moze mnie poratujesz z moim clk 220cdi 2006 rok 150 koni .mam blad P2632 Fuel Pump (FP) B , control open circuit taki blad wraca a ja nie mam pojecia jak sie za to zabrac niestety nie ma pozadnych specow od merca w mojej okolicy i zostalem sam z tym problemem , auto przy gwaltownym przyspieszeniu przerywa jak by go cos przydusilo /zmulilo i po chwili znow idzie do przodu . wiem ze jak auta nie ma sie przed soba to cudow sie przez internet nie zdziala ale chociaz jakies wskazowki gdzie szukac bo przesperalem juz chyba cale google i nie ma niestety info . byc moze ktos z ogladajacych mial podobny problem i rowniez cos podpowie . Dzieki

  10. Mam taki problem 2348-1 ciśnienie doładowania za niskie ale nie widzę nigdzie nie szczelności. Turbo Ok, zmieniłem czujnik ciśnienia sterownik geo turbo i dalej to samo. Mam drugie takie auto wiec sobie podmieniam. Nie wiem już gdzie szukać problemu cała niedziele walczę i nic. Mógłby Pan coś podpowiedzieć ?

  11. Łałłł… Mnie Ratownikowi Medycznemu niewykonującemu już zawodu w karetce a zajmującemu się LPG (hobby zmieniło się w źródło utrzymania) kopara po prostu opada. Najbardziej spodobał mi się stetoskop (zboczenie pozawodowe 🙂 )… Może akurat ta wiedza nie jest mi potrzebna do tego czym się obecnie zajmuję, ale to się tak chętnie słucha i ogląda, że człowiek ma ochotę płacić tzw. czesne za naukę. Dziękujemy za przekazywaną wiedzę, takich sympatycznych i dzielących się wiedzą oraz spostrzeżeniami ludzi jest niewiele. Drogi Panie Arku Dziękujemy.

  12. Czy przy nieprawidłowym doladowaniu silnik zaświeci lanpkę engine ? Czy może być tak że sterownik nic nie sygnalizuje?

  13. Super wszystko wytlumaczone , mega wiedza , pelen szacun. Mam maly problem moze bedzie mogl pan pomodz , auto traci moc po szybszej jezdzie , zgaszenie silnika i ponowne odpalenie powoduje ustapienie braku mocy, blad jaki wyskakuje to 1268 pozycjoner cisnienia podawania , gdzie szukac usterki . Pozdrawiam

  14. Co jeżeli w w210 przy „mocnym depnieciu” auto zwalnia i gaśnie, wina wtrysku? Zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie ?
    Na kompie brak błędu wtrysku, z czego wyszło ze jeden do regeneracji by był ale w jakieś normie się jeszcze mieści. P1187 Kontrola ciśnienia w kolektorze rozprowadzającym Maksymalne ciśnienie zostało przekroczone, 2.7 cdi, pomocy

  15. Mam seata ibize 1,2 z 2012 roku i jak sie nagrzeje to zapala i mroga kontrolka od oleju i tak juz jezdze ok 4 tys km silik nie bierze oleju chodzi super wszystko wymienilem juz pompe oleju tez co to moze byc

Comments are closed.

Related Post