Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Fiesta jest BIAŁA(tak wiem kamera oszukuje:D) Podsumowanie kosztów naprawy wliczając same części do przywrócenia „stanu pierwotnego”. Koszta części …
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
niestety malowanie kiepskie widac roznice drzwi blotniki, malowane na kreche, trzeba bylo doplacic do cieniowania drzwi, tak trzeba to jeszcze raz robic, generalnie wole popsuty silnik niz takie przypadki, sprzeadac to bedzie ciezko za rynkowa cene widac duzo niedociagniec
Wyjdziesz pan na tym aucie , jak Zabłocki na mydle😭😭😭
A ja sie grzecznie pytam, bo widze, ze auto ma rejestracje. Jakim prawem ten ulep przeszedl badanie techniczne?
Jak słysze malowanie zacisków …. to już wszystko wiem hahah 😀 mogłes to przez felge równie dobrze pomalować bo już widziałem takich agentów 🙂 NA takich auta w życiu sie do przodu nie wyjedzie nawet samemu robiąc ;// wiecej biegania nerwów z tym jest niż zysku do przodu ;/ to jak kupić jeb… seicento 1000zł taniej i cieszyć sie że zaoszczedziło sie 500zł bo wymianiłem maske błotniki itp … ;/ Takie auta opłacaja sie tylko handlarzom którzy wystawiaja to auto wśród niebitych. A jak chcesz wyjść do przódu to auto lekko walniete belgia stany i kwoty dużo wyższe !! min 60, 100 tys zł. Nigdy nie wyjdziesz do przodu 10 tys zł na jakimś aucie wartym 20 tys a ty poskładałeś go mówisz za 12 + jeszcze naprawa deski pasy bezpieczeństwa …
panie Lalka
Auto nadal jest zle spasowane,ma do wymiany lampy(dla siebie moze ok ale mowisz ze idzie na sprzedaz a raczej nikt przy zdrowych zmyslach nie kupi auta z takimi lampami) i konsole wiec z blacharzem to jakies pewnie ze 2500zl to pol dnia zabawy przy wymianie konsoli.
Używane pasy?? A przepisy co o tym mówią??
A co to jest koszta?
Pokrywa silnika (maska) jak jest nie oryginalna tylko zamiennik to widać na kilometr – cieka blacha i aż krzyczy. śruby błotników ocynkowane i też to krzyczy że po stłuczce. I ten wąż od powietrza aż podpowiada że było po strzale. 3 punktu i bym nie kupił, Ty może zrobiłeś to dobrze ale bał bym się lakiernika amatora który ci to robił. Beż wygrzewanej kabiny lakierniczej z pełnymi filtrami zawsze widać ze było malowane.
Fajnie że zrobiłeś sam, wiesz co masz itd. Ale wygląda to bardzo źle… Inne odcienie zderzak/błotnik/maska, szpary i spasowanie dramat, lampy się ruszają – ech. Lakiernik nie robi tak starych aut na "ostro" tylko lekko lakieruje też inne stare elementy i wtedy nie widać różnic w odcieniach. Maska nie pasuje, bo jest zamiennikiem – dlatego oryginalne tyle kosztują, bo pasują jak należy.
Póki auto należy do Ciebie to spoko, ale co będzie jak przyjdzie czas sprzedaży? 😉
Auto trzyma się kupy , w sumie to dobrze powiedziałeś .
Suma sumarum zero satysfacji z jazdy takim ulepem, na pocieszenie pozostaje satysfacja za wykonaną robotę.
Po co taki kupować? …
MK 6
a co z poduszką pasażera? kokpit lepiony ?
też składałem skode.i mi najwiecej to wyszło .środek pasy poduszki kokpit nie lepiony tzn orginał z rozbiórki.a maska trafiłem orginał w kolorze i leży ok.
jesteś bardzo dobry.Gratuluje
Miał ktoś wodę w bagażniku i na podłodze z tyłu? Dużo ludzi pisało o łączeniu na dachu ale jak się ściąga te relingi na dachu są przyklejone czy jak?
Ponad 12k, a jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, w tym deska. Do tego zrobione po taniości. Interes życia to to nie był 🙂
Cześć. Dasz link do jakiś informacji jak wykonać lifting tego modelu? Bo wiem że chciałeś ale odpuściłes temat.
Szkoda ze nie masz satysfakcji po takiej naprawie.
Szkoda że trochę druciarstwo zrobiłeś.
Jeśli lampy ci latają, to może nie masz elementu mocujące na podluznicy, taki biały plastik w który wchodzi zaczep dolny lampy.
Lub nie masz tego zaczepu w lampie.
Ja za konsolę plus kpl poduszek i pasów płacę 1500 zł. 100 zł reset sensora.
Szyba z sensorem deszczu i zmroku to 340 zł z dowozem.
Maska uzyska z giełdy 340 zł, blotnik 70 zł, lampa soczewka 230 zł. Zderzak kpl z grilem i chromem i w wersji na halogeny 180 zł.
Kupiłem 2009 1,25 82 konie titanium za 6000 zł i z blacharzem 500 zł wyjdzie poniżej 10 tys zł.
Full opcja, zarejstrowana, opłacona na rok przez poprzedniego właściciela.
Ja mam satysfakcję. Trzy elementy lakierowane, godzin niewiele, wszystko kupione w takim stanie aby przy sprzedaży nie było śladu po wypadku.
Cena takiej gotowej +/- 20 tys.zl.
Satysfakcja 100 % górki 😉
Nie montuje, się używanych pasów i poduszek. Montaż nowy przekreśla ekonomiczną opłacalność naprawy. Czyli jak najbardziej do kasacji. Krajowe, poflotki wcale nie są droższe i spokojnie można dostać auto z pełną historią.