Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa Wady X-TYPE 'a – Jaag VLOG #2

Wady X-TYPE 'a – Jaag VLOG #2


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Drugi odcinek vloga o Jaguarze X-Type z silnikiem 3.0 V6. Tym razem – wady modelu.

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

45 thoughts on “Wady X-TYPE 'a – Jaag VLOG #2”

  1. Czepiasz się szczegółów tego samochodu, a jak dla mnie to auto wygląda i jeździ o wiele lepiej niż mercedesy i Audi w tej cenie, a do tego ma w sobie to coś, że podróż jest wspaniałą przyjemnością. Część z tych wad jest kwestią modelu lub egzemplarza. Wolę brytyjskie auto z duszą i pięknym wykończeniem wnętrza niż niemiecki klocek na technice VW

  2. Co do hamulców wystarczy zadaptować zaciski pod tarcze 320m od Focus mk2 ST 2.5. Do tego tarcze klocki od Focusa ST i hamujesz, wszystko plug and play, bez przeróbek. Zaciski taki wystepowaly w volvo s40/v50 po 2004r.z silnikami 2.5T.
    Co do zasiegu na kompie, to komputer oblicza zasieg na biezaco, pomijajc wyniki spalania śerdniego na komputerze, jak go popałujesz zasieg odrazu sie zmniejszy. Rezerwa zawsze zapala sie przy danym zasiegu, a nie ilości paliwa. Jeśli rezerwa Ci sie zapali w trakcie gdy butujesz auto, to paliwa w zbiorniku bedzie znacznie wiecej niz w trakcie gdybyś jechal spokojnie 90km/h. Jag fajna maszyna, ale te wewnetrzne jajeczkowate ksztaly nie sa do końca dla mnie, ale tez nie skreślam tego całkowicie. Pozadrawiam, posiadasz Mondeo ST220.

  3. Ja posiadam 2.1 v6 04r z rynku GB i nie narzekam póki co. przebieg po przemnożeniu mil wynosi 86tys KM. Auto kupiłem na aukcji komorniczej za bezcen 🙂 Samochód w stanie idealnym za niecałe 1000zł! Jedyne do czego można się przyczepić to spalanie…. lecz wszystko rekompensuje wygoda i nie banalny wygląd.

  4. Gówną wadą mojego x-type 3.0 sport, z manualną skrzynią to to, że włożyłem w niego czterokrotność jego wartości i nadal nie jest "zrobiony". 🙁 Za to główną jego zaletą jest mega prowadzenie. Wersja sport jest lekko usztywniona i nawet jak czasem dobija to na łukach i zakrętach się fajnie prowadzi.
    A, no i brak mp3 lub chociaż aux, ale to domena tamtych lat.

  5. Czy ma ktoś porównanie jak x type wypada w porównaniu do s type? Czy części do S type są droższe, trudniej dostępne ew trudniejsze w wymianie?Generalnie szukam od jakiegoś czasu Jaga ale auta które oglądałem niestety były w złym stanie. W akcie desperacji zastanawiałem się tez nad dieslem ale czytałem wiele negatywnych opinii, zawłaszcza o silniku 2.0D. Wiem ze wiele zależy od użytkowania samochodu przez poprzedniego właściciela ale jak wyglada eksploatacja Jaga w dieslu, czy warto kupić czy konsekwentnie szukać wersji benzynowych?

  6. Dwie podstawowe wady – słabe hamulce i słabe reflektory to niestety prawda. pozostałe zastrzeżenia co do wskazań komputera pokładowego, wielkości zbiornika paliwa, braku świateł do jazdy dziennej są niestety idiotyczne. Natomiast istnieją niestety inne prawdziwe wady tego modelu : podatność na korozję, bardzo słabe tylne zawieszenie, ciasnota na tylnej kanapie.

  7. Co do skrzyni, ja jeździłem w trybie Sport cały czas – mniejsze spalanie przez szybszą reakcję na gaz i dużo większa przyjemność z jazdy.

    Co do radia, to moim zdaniem opowiadasz głupoty 😛 Ekran nawigacji w X-Type jest okropny, już w lekkim słońcu nic nie widać. Jak chcesz słuchać swojej muzyki, to ogarnij dobry transmiter FM – podpinasz telefon przez BT i jazda.

    Mnie w moim najbardziej denerwowało brzęczenie termometru kabinowego i to, że klimatyzacja robi test temperatury chyba raz na minutę i potrafi zmienić temperaturę nadmuchu o ładnych kilka stopni jednym skokiem. Poza tym, świetne auto 🙂

  8. Czesci do Jaga kupujesz w ASO, Sklep internetowy V12 (to co w aso tylko taniej i troche zamiennikow) a jesli masz maly budzet, jaguargieremek.pl – szrot kotow. Ma wszystko czego potrzeba ale w roznym stanie technicznym 😉
    Nie radze Ci jezdzic 13-14 letnim autem do pustego baku, chyba ze uprzenio pozbyles sie z niego całego syfu.
    Co do nagłośnienia, wersja sovereign posiada naglosnienie premium. I daje rade 🙂 Co do zmieniarki-po tylu latach rzadko w ktorym aucie dziala poprawnie 😉
    Skrzynia-miałem to samo co Ty na poczatku. Musisz ja po prostu wyczuc. Dziala dobrze bo tryb drive darzy do najwyzszego biegu. Redukcje o 1 czy 2 biegi regulujesz pedałem gazu 🙂 Ale minusem jej jest to ze długo mysli przy zmianie.
    Nie powiedziałes (widocznie nie spotkało Cie to) o istotnej wadzie w tym modelu-prawa półoska. Czesto sie zuzywa przez dziwnie zrobiony napęd. Skutkuje wibracjami auta w przedziale 80-120km. I tutaj nie radze kupowac zamiennikow 🙂
    Hamulce-tragedia. Przy duzych predkosciach trzeba naprawde madrze hamowac i z duzym wyprzedeniem. Ale to samo wystepuje w XJ tylko w duzo mniejszym stopniu-jezdzilem.

  9. Połączenie żarówki halogenowej (do tego przestarzałej H1) z soczewką to najgorsza możliwa opcja. Połowa odbitego światła jest wygaszana przez przesłonę która tworzy linię odcięcia światła. Reflektor z odbłyśnikiem i gładkim szkłem byłby o wiele bardziej wydajny.

  10. Miałem dwa takie jagi jeden diesel drugi 3,0 AWD trzeciego już bym nie kupił. O ile ten fordowski diesel w miarę był oszczędny (ale silnik z transita i pracował jak w transicie) to 3,0 w benzynie palił jak smok. Ogólnie jazda przyjemna ale to nie moja bajka jednak. Te Jaguary nie maja charakteru.

  11. Jeżdżę nieprzerwanie X-typem 3.0 od 2011 roku i tak fatalne reflektory i gorsze hamulce niż u konkurencji z tamtych lat to w moim przypadku prawda. Co do baku paliwa i spalania to ciężko znaleźć auto z tamtych lat z masą +1600kg automatem i silnikiem 3.0 V6, które by miało większy "range". U mnie realne spalanie wygląda 13,5 po mieście (ale pamiętam, że jakimś cudem spadło po 100,000km chyba że to moja noga się rozluźniła) , no a na trasie to już zależy, czasami mam po prostu ochotę się pobawić tym silnikiem, ale czasem jestem w stanie zejść poniżej 8l. Natomiast co ciekawe, odnotowuje całkiem małe różnice we wskazaniach komputera, mniej więcej połowę mniejsze niz u Ciebie i mój czujnik deszczu jescze nigdy nie przestał mnie… zachwycać. Tak naprawdę jestem bardzo wyczulony na to bo zawsze mnie denerwuje, jak wycieraczki działają za szybko lub zbyt wolno. Powiem więcej, oprócz mojego x-type'a jeszcze nie spotkałem się z autem w którym czujnik deszczu by mnie w pełni satysfakcjonował, a miałem do czynienia z czujnikami deszczu w vovlo xc60, s80, mercedesie glc, bwm x5, jaguarze x351 i bmwe92. W kwestii czujnika i wskazań komputera to może różnica jest spowodowana tym, że mam wersję amerykańską. Co do spalania, moje poprzednie auto to była alfa romeo 166 3.0 V6 i po mieście było ciężko zejść poniżej 15tu. Zimą to nawet 17 miałem. Myślałem że to standard w 3.0 V6 z dużą mocą niskim momentem obrotowym, ale Xtype mnie mocno zadziwił tym bardziej że mam automat. Najważniejsze wady to oczywiście zawieszenie tylne, uszczelki i słabe zabezpieczenie progów przed korozją.

  12. Obiektywne zalety: z nawigacją i ekranem dotykowym dostajemy wnętrzę praktycznie jak w luksusowym XJ-cie, całkiem pojemny i ergonomiczny (kształt, duże okno) bagażnik, przyspieszenie, wysoka kultura pracy silnika, znakomite osiągi napędu 4×4 na mokrym asfalcie (nawet jak jest bardzo mokro to x-type pewnie pokonuje zakręty przy wysokich prędkościach) i naprawdę niesamowite osiągi na śniegu (jak jeżdże na narty to zawsze ośmieszam jakieś nowe suvy przy bardziej stromych zaśnieżonych podjazdach na parkingi narciarskie w polsce i zawsze wprowadzam w zdumienie właścicieli pensjonatów ze stromymi wjazdami do posesji – xtype wszędzie wjeżdża bez zająknięcia), stabilność na autostradzie, bardzo wydajny i ergonomiczny ekran dotykowy (bez problemu wszystko działa nawet przy dotykaniu w rękawiczkach, duże przyciski, łatwość obsługi, a przede wszystkim to, że nawet po 12 latach działa błyskawicznie, bez żadnych opóźnien między kolejnymi menu – a ten problem dotyczy prawie wszystkich nowych aut – lagi na ekranie dotykowym), niski koszt zakupu jak na auto o powyższych zaletach i naprawdę bogatym wyposażeniu.

  13. Subiektywne zalety (to już tyczy się tylko mojej osoby i dlaczego nie zamieniłbym mojego xtype'a na żadne inne nowe auto lub inne używane w tej cenie): przedliftingowe wersje mają ponadczasowy design, klasyczne linie, które w ogóle się nie starzeją, raczej nabierają smaku wraz z upływem lat, konkurencja z tamtych lat wygląda już jak graty. XJ i S-type robią większe wrażenie, ale jesli chodzi o proporcje to uważam, że X-type jest zgrabniejszy. Jeśli chodzi o Jagi wyprodukowane po roku 1990 to uważam, że od x-type'a jest jedynie ładniejszy XJ X300 – mój ulubiony kocur i w wersji Daimler Six moje auto marzeń. W nowych benzynowych V6-kach wkurza mnie to, że słychać tylko wydech, który zazwyczaj jest stosunkowo głośny, aby w ten sposób nadać "charakter" autu. W jagu uwielbiam to, że jak dodajesz gazu to słyszysz tylko pracę silnika przed kierowcą a wydech jest stosunkowo cichy – bez szpanu, bez budzenia sąsiadów. Sprawia to, że charakter auta jest idealny dla tej marki, do 2000obr.min jest cichutki, elegancki stonowany, natomiast potrafi bardzo szybko się wkręcać na obroty po kickdownie aż do 6800obr.min i aż do 6800obr.min kultura pracy jest na najwyższym poziomie jak na V6-kę, przez moment gdzieś pomiędzy 4500 a 6800 wręcz sportowa – i cały czas słyszysz pracę silnika przed sobą, nie zaś podbity wydech z tyłu. Osobiście uwielbiam właśnie skrzynię biegów, którą wymieniasz jako wadę… oczywiście jak na standardy aktualnie panujące jest oczywiście powolna, mocno…. wyluzowana, ale to właśnie dzięki temu jazda tym autem jest niesamowicie przyjemna, bez żadnych szarpnięć, relaks, choć na autostradzie przydałby się 6-bieg bo auto swoją stabilnością i mocą zachęca do jazdy raczej 150-170km/h niż 120-130km/h (w tym vlogu mówisz o tym, że skrzynia potrafi zredukować bieg jak tego nie chcesz i wrzucić wyższy bieg przy podjeździe po górkę – wydaję mi sie, że to kwestia wyczucia auta i jak już długo nim pojeździsz to nie będziesz miał takich problemów, bo będziesz wiedział dokładnie jak wcisnąć pedał gazu przy każdym zjeździe, podjeździe i zakręcie, aby było tak jak sobie tego życzysz, pamiętam, że na początku też miałem podobne wrażenia, ale szybko się nauczyłem tej skrzyni). Do kolejnych subiektywnych zalet dodaję od siebie wnętrze, uwielbiam taki oldschoolowy design, dużo drewna i skóry, nigdy nie chce mi się wysiadać z tego wnętrza bo tak dobrze się tam czuje. Wnętrza mercedesów z tamtych lat są jakieś przestarzałe, a audi, bmw i volvo wręcz nieprzyjemne. Ostatnie subiektywne zalety to oparcie z lewej i z prawej strony – bardzo mi się wygodnie jeździ w długie trasy, a w wielu autach albo z lewej opracie jest za nisko, albo za wysoko albo w ogóle nie ma oparcia, jakość skóry – nie wyciera się na kierownicy, podłokietniku i fotelu. Dodałbym jeszcze brzmienie sprzętu audio – (dopiero w tym vlogu dowiedziałem się, że była możliwość sprzętu alpine, ponieważ ja na swoich głośnikach nie mam nic napisane zakładam, że to nie alpine). Sprzęt nie ma szerokiego pasma przenoszenia, więc nisko schodzące basy nie będą robiły wrażenia i detale na tych najwyższych tonach nie będą zachwycały – więc sprzęt może wydawać się słaby przy muzyce elektronicznej, house i techno. Natomiast, sprzęt ma genialną średnicę, ogólnie bardzo naturalną charakterystykę brzmienia, co także jest dużą rzadkością w sprzęcie car audio, który w 90% jest mocno podkoloryzowany właśnie pod muzykę elektroniczną, house, techno – ma nienaturalne brzmienie. W x-typie jazz, rock, muzyka gitarowa, alternatywna, folk-rockowa, indie, generalnie każda wyprodukowana z użyciem akustycznych instrumentów muzycznych brzmi doskonale i naturalnie.

  14. z tymi lampami to może odbłyśnik jest już wypalony ? warto sprawdzić, są firmy, które regenerują odbłyśniki poprzez nałożenie nowej warstwy tego "lustra"
    w volvo V50 temat bdb znany

  15. to ja w fiestcie st z 2006r miałem to samo z tym cholernym spalaniem, a w ogole z moim butem to żarło więcej jak Twoje v6,

  16. Auto miałem prawie 2 lata, wydełem furę kasy (prawię jego wartość) a i tak nadal się sypał. spalanie akceptowalne chyba tylko w gazie. 5 biegów hydrokinetyk, 4×4 6 cylindrów. No nie ma chuja pić musi.

  17. To co mówisz o skrzyni biegów to jakaś herezja. Nigdy, przenigdy nie dawaj nikomu porad dotyczących automatów, chyba że kogoś bardzo nie lubisz. Pozycja D jest jedyną do jazdy, a tzw zagęszczenia lub blokady oznaczone 4 3 2 służą tylko w szczególnych warunkach eksploatacji np jazdy w górach lub z ciężką przyczepą. Nie ma to nic wspólnego z sekwencyjną zmianą biegów.

Comments are closed.

Related Post