Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S07E07,115198 …
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Te opaski są badziewne, nie idzie ich mocno zaciągnąć bo kulka cofa sie jakieś 1-2 mm i powstaje luz nie do skasowana
Coś mi tu nie pasi to w turbo gdzie spaliny oddają swą energie turbinie kolektory nagrzewają się bardziej jak w wolnossącym ?
B18C4 ❤️
👌💋
To metalowe trytytki istnieją ? :O
Dobra a teraz kto owijał na aucie kolektor jest jakis kozak?
akurat owijałem bez demontażu, opel corsa B 1.4 i trzyma.
Widzę na tych wszystkich filmikach, że BHP – to podstawa! Ręce są w rękawiczkach – bo będzie bolało 2 tygodnie… płuca – na szczęście są nie unerwione… więc po zaciągnięciu tego pyłu iglastego nie będzie bolało! A że nowotwór zacznie rozwijać się dopiero po kilku latach – to po co martwić się na zapas… Pamiętajcie przynajmniej namoczyć – wtedy syfu w powietrzu będzie mniej… Ale być – zawsze będzie – bo przecież wyciągamy z worka suche i rozwijamy też na sucho.. Filmik fajny, przydatny. +. Ps. Tak jak piszą poniżej – temp. pod maską – to jedno… o szybkość wylotu spalin idzie.
to moczy sie ten bandarz czy nie jak lepiej bo chce zaczynac owijac
Koszulke termoizolacyjną można nasunąć tylko trochę więcej pracy.
Wielu ma kolektor, ale tylko nie liczni mogą mieć ten silnik <3
Od końca wydechu się zaczyna owijanie sekcji 2-1. Dla 4-2 tak jak na filmie. Zakładki powinno być 50% czyli każde miejsce owinięte dwiema warstwami. A co do 4ro krotności długości to byłbym ostrożny. Z pokazanym kolektorem mogło zadziałać ale wystarczy, że średnica rur będzie inna lub kształt wymusi owijanie dwóch rur na raz i teoria nie przypasuje.
Najlepiej robić na mokro. Lepiej się dociska i układa.
Ładnie, fajnie, ale brakuje informacji o tym jak ten zabieg miał się do celu jego przeprowadzenia. To podniosło moc? O ile?
Woda, woda Kolego
nie mocy a momentu i to w bardzo waskim zakresie obrotow, ten zabieg nie ma najmniejszego sensu w wolnossaku ktorego nie uzywasz na rajdach
Do tych opasek jest specjalny napinacz, a nie śrubokręt …
Że to ma podnieść moc? Tym że nie będzie grzać komory silnika? Przy 100km/h przewiew komory silnika jest tak ogromny że to ocieplenie nie ma żadnego sensu. Chyba że zależy nam na podniesieniu mocy w czasie stania w korku to wtedy jest to super pomysł.
5:11
No blagam! Szczypcy? SZCZYPIEC
Pierwszy raz widzę aby kolektor od tak odszedł ze nic pod nim nie było
Tak z ciekawości po co to owijać co to daje ?
To gorsze niż eternit! Zabezpieczajcie się.
Bandażowanie kolektorów w samochodowych sportach ekstremalnych nie zostało w powadzone celem poprawy
termiki i wydajności , Mistrzu. Powód jest nieco inny tym razem, bardziej szczytny niż osiągi , w tym wypadku
chodzi o ŻYCIE LUDZKIE a nie o wieś-tuning , pozostaje pytanie czy sam bandaż zabezpiecza nas przed gwałtownym
zapłonem oleju silnikowego w razie rozszczelnienia bloku silnika ? No nie do końca tak jest ponieważ brakuje w tej
układance jednego komponentu mianowicie szczelnej osłony termicznej typu płaszcz z cienkiej blachy aluminiowej
a jeszcze lepiej osłony kevlarowej . Dla niedowiarków temperatura zapłonu oleju silnikowego 200C , temperatura
kolektora i przyłączy 400C-800C. Poz
Krudko i na temat.
Konkretny mechanik.