Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa Mercedes-Benz C200 (PL) – test i jazda próbna

Mercedes-Benz C200 (PL) – test i jazda próbna


Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Nagrane na Panasonic Lumix GH4: http://bit.ly/2EGbrKO i DJI Phantom4: http://bit.ly/2qbDU0Z Zmontowane na MacBook Pro: http://bit.ly/2SjCqyH Okulary (bo …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

47 thoughts on “Mercedes-Benz C200 (PL) – test i jazda próbna”

  1. Przed decyzja o wprowadzeniu danego rozwiązania głos zabierają specjaliści od marketingu i księgowi. Ich interesuje grupa osób która kupuje takie auta i decyzja o wprowadzeniu takiego gowna zamiast silnika musiała przynieść koncernowi większy zysk finansowy i przyciągnąć eko klientów lub tych którzy nie zapłacą 50-100 tys więcej za silnik V6 V8.

    Nie popieram tego, co robią koncerny, natomiast najgłośniej ryja drą ludzie którzy i tak nie kupują takich aut….

  2. Witam. Do tej pory jeździłem autami klasy średniej. Dobre, wygodne, w miarę ekonomiczne (Civic, Avensis, I40). Pierwszy raz przesiadłem się do klasy premium (o ile do niej można zaliczyć VOLVO XC60). Czy jest różnica? – ogromna. I nie chodzi tu o mnogość innowacyjnych systemów elektronicznych, które w tej chwili coraz śmielej pojawiają się we wszystkich autach (bo co można jeszcze wymyślić w mechanice pojazdów?). Różnica tkwi w detalach. No, właśnie; jeśli ktoś jest "detalistą" – jak ja, to zwraca uwagę na jakość materiałów (ich fakturę miękkość, nawet przyjemność w dotyku), ich spasowanie i sposób wykończenia, to poczuje różnicę. Mogę porównać: C200 i XC 60. Wg mnie jakość detali super.
    Spotkałem się za to z opinią (nie wiem czy nie Pana Marka), że kapitalny w wyglądzie zewnętrznym i wewnętrznym VW Tuareg, naszpikowany elektroniką po sufit, materiały wykończeniowe ma rodem z Golfa. Jak coś już kosztuje 300tyś zł, to powinno postarać się o lepsze materiału. I wg mnie to jest ta różnica między klasą średnią a premium. Pozdrawiam. Ps. Ale takim Tuaregiem to bym pojeździł…

  3. W klasie premium głównie chodzi o wzrok zazdrosnych ludzi. Porównał bym to do zegarków. Omega za 10tys jest zegarkiem na lata jak nie pokolenia tak samo jak rolex za 100tys. Jednak to rolex będzie przyciągał najwięcej spojrzeń.

  4. Ogromnym błędem było zastąpienie 2.0 tym 1.5. Niby moc ta sama, ale do 100km/h z 7.3 zrobiło się 8.1, no i pytanie o żywotność.. 2.0 jest w stanie w trasie zejść do 6.5 l

  5. Najnowsze rozwiązania……polecam test w automaniaku Audi Q2, CH-r i Vitary z hamowaniem przed przeszkodą. "Przewaga dzięki technice" do której trzeba było dopłacić ekstra 3000 zł wjechała w impetem w przeszkodę. CH-R i Vitara zahamowały przed przeszkodą mając system ten w standardzie. Bajki o tych wspaniałych rozwiązaniach można opowiadać małym dzieciom na dobranoc….

  6. 1.5 to efekt wprowadzenia nowych emisji spalin. Niestety regulacje WLTP wymuszają na producentach bolesne cięcia. Zmiany ruszyły we wrześniu i producenci mają rok na dostosowanie się. Zobaczymy jak w przyszłym roku będzie wyglądała sytuacja ale póki co kolorowo nie jest. W BMW część modeli z silnikami benzynowymi się nie produkuje ( łącznie z M3/M4 ), Audi podobnie, Porsche bez dieseli.
    Marek – porównujesz C klasę do mocniejszego silnika Mondeo tyle że Ford jeszcze nie wprowadził nic nowego wg WLTP. Póki co jest Focus gdzie benzyna kończy się na 1,5 ECOBOOST 182KM. Inna sprawa, że prestiżu i wartości rynkowej samochodów premium nie można pominąć. Jeżeli za wypasionego Aertona można dostać taką C klasę albo trafiają się edycje specjalne E klasy to niektóre marki masowe cenowo uderzają w premium.
    Nowy Tuareg zaczyna się od 256 000 zł przy czym nowe GLE startuje od 269 000 zł. No to VW dokąd zmierzasz? ( gdzie Q7 od 284 000 ).
    Grupa VAG mocno błądzi moim zdaniem.

  7. Nie wiem skąd tek kult dalej trwa iż mercedes audi czy BMW to premium auta. To zwykle wozidła za kolosalne pieniądze. Volvo S90 bije na głowę auta tych firm w swojej klasie

  8. Gosciu krytykuje kazde testowane auto…Ciekawe czym on jezdzi!?pewnie czyms tanim i najlepszym,bo to by pasowalo do niego…

  9. Mam nadzieję, że chociaż jakość materiałów poprawili po lifcie i nie spotkamy już kiepskiego piano black, które w niektórych miejscach uginało się i odstawało. Ekran niestety wciąż wygląda, jakby był na siłę doczepionym tabletem z marketu za 200 zł. Do tego nieintuicyjna obsługa. I jeszcze jedno. Audio. W poprzedniej wersji głośniki brzmiały jakby były kupione na wyprzedaży w chińskim markecie. Po długim strojeniu nieco lepiej, ale to i tak nie przystoi do auta klasy premium. Niestety. Jeszcze jedno. Tryb Sport+… Trzeba się przejechać, żeby opisać. Żenujące udawanie sportowych wrażeń skutkujące nerwowymi szarpnięciami. Tu inżynierowie Mercedesa powinni pojeździć BMW 3 i się uczyć od bawarczyków. Zgadzam się również w kwestii prowadzenia. Jest nijakie moim zdaniem. Auto broni się świetnym wyglądem zewnętrznym, PREMIUM, ale cała reszta obcowania z tym autem to spore rozczarowanie.

  10. C jest ciasny i plastikowy w środku , jednak w dobie wszechobecnych trendów , nie razi jak kiedyś , bardzo dobra dykcja prowadzącego .

  11. 5:35 jeżeli masa jest wyższa, może też dłużej żeglować, chyba logiczne?!
    Szkoda że test był z samochodem gołym i wesołym, miał tylko Command Online, AMG Paket i Burmaster.
    Wszystkie systemy komfortu jak Airmatic, Distronic, steering assist itd. nie było na pokładzie! Jak testujecie Premium to proszę też na takim poziomie a nie jak dobre VW Polo!

  12. Zważywszy na to jaki postęp robią w ost. czasie marki takie jak Kia, Mazda czy Peugeot uważam że schodzenie przez marki premium coraz niżej w cenniku nie ma sensu. Kto przy zdrowych zmysłach kupi golasa Merca lub BMW podczas gdy za kilkadziesiąt tysięcy mniej otrzyma znacznie więcej od tanszych marek? Oczywiście, są ludzie, którzy i tak kupią wątpliwy prestiż Mercedesa. Ale to ma się nijak to logiki. Ja rozumiem gdy ktoś jest Alfisti sercem i musi mieć Stelvio czy Giulię. Ale Mercedesa? Tutaj albo masz full opcję i prestiż albo jesteś biedakiem, który potem wstydzi się poziomu "luksusu" w swoim Benzu lub wkurw…. jak go Proceed objeżdża na trasie.

  13. C klasa żegluje mniej niż cls, ponieważ cls jest cięższy przez co ma dużo większa energie kinetyczna od C klasy. Przy nie wiele większym oporze ruchu cls pokona większą drogę wytracajać tą energię

  14. Dla mnie ten 1,5 litrowy silnik to żart. To lepiej postawić na 220d, który ma jakieś odejście i wcale nie jest głośniejszy. Bmw czy Audi ma dużo lepszy wybór jednostek w konfiguracji z 4×4. Mercedes popraw się.

  15. Doszukujesz sie w klasie C luksusu z legendarnej klasy E 🙂 Klasa C bardziej zbliża się do sportu jak dla mnie. Klasa C to samochód dla początkujących czyli takich z dziećmi którym na tylnych siedzeniach będzie znakomicie… C- to nie takie premium w luksusie o jakim wielu użytkowników myśli że jak Mercedes to jest premium… Po to są te klasy! 🙂
    A silnik.. Wiadomym jest że większy i mocniejszy będzie żeglował dłużej. Dlaczego? Zadaną prędkość osiąga szybciej więc i "żegluje" szybciej….

  16. A tak naprawdę co by pan kupił nową klasę A czy C clase jesli już by pan kupywał z góry dziękuje za odpowiedz wesołych świat i szczęśliwego nowego roku i samych sukcesów życzę z całego serca 🎄

  17. Co prawda od publikacji powyższego filmu mija ponad rok. Do dzisiaj jednakże nie przekonałem się do monitorów w samochodach. Osobiście o wiele bardziej podobają mi się takie zegary jak w prezentowanej c-klasie. Pozdrawiam!

  18. Troche lipe robi mercedes ze wsadza do samochodow takie smieszne silniczki od francuzow 👎niedlugo w UE wszyscy bedziemy rozwijac zagle w mietku

  19. Czy był byś w stanie wprowadzić jakiś rating recenzowanych aut? Chodzi o taką obiektywną punktację bez odnoszenia się do konkurencji, tak by można było porównać np kię z mercedesem. Słuchając Twoich recenzji niestety można odnieść wrażenie, ze C-klasa jest gorsza on np. toyoty…

  20. Dostałem jako zastępcze na ostatni tydzień i cóż, rozczarowujące. Auto jest bardzo ładne z zewnątrz, w środku też nie narzekam (chociaż fotele średnio wygodne), fajnie zachowuje się na drodze, w zakrętach. No, ale przyspieszenie mizerne, do tego dźwięk 1,5 (pomijając już tę pojemność) – cóż, za 220k nie czuję się przekonany :/

  21. a propos kwestii żeglowania . Dokładnie to samo pytanie co Ty Marku ( CLS vs C ) zadałem sprzedawcy w MB. Wytłumaczył ze w CLS zupełnie inaczej jest ten system rozwiązany . W C cos jak rozrusznik a w CLS miedzy skrzynia a silnikiem przez co jest to znacznie bardziej wydajne – tak to zrozumiałem – w każdym razie klapki mi się otworzyły i jest to logiczne wytłumaczenie 😉

  22. Posiadam W205 w wersji 350e i jestem zadowolony. Oczywiście w najbogatszej wersji wyposażenia😉 Szkoda ze nikt nie zrobił testu W205 wersji plug-in.

Comments are closed.

Related Post