Ile zarabiałem w salonie samochodowym?

22 komentarze 12:05 pm

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Najbliższe szkolenie w Akademii Moto Doradcy : http://motodoradca.tv/kurs/. Zajrzyj do mnie na sociale : – INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

22 thoughts on “Ile zarabiałem w salonie samochodowym?”

  1. Wiem, że odcinek już stary, ale nadrabiam zaległości, jedna rzecz mi się rzuciła w uszy. "Jeżeli dostaniemy wysoką pensje nie będzie nam się chciało sprzedawać". W życiu nie słyszałem większej bredni, jedyne co motywuje pracownika do rzetelnej i ciężkiej pracy to właśnie godziwe wynagrodzenie. #sorryzeniewtemacie 😀

  2. Siemanko, napisz mi proszę ile może zarabiać asystent dzialu servisu? Mam propozycję od Toyoty a nie wiem czego się spodziewać, dzięki!

  3. Mam kumpla (mgr inż.), który już trzeci rok pracuje w dużym salonie samochodowym i na rękę dostaje obecnie niecałe 2400 zł/miesiąc (pełny etat)…
    Moja koleżanka prowadzi mały osiedlowy kiosk z owocami i warzywami (własna działalność gospodarcza) i średnio miesięcznie wychodzi na czysto ok. 2400 – 2500 zl (po opłaceniu składek ZUS, podatku, opłat za media i opłaty za wynajem kiosku).
    I warto było studiować?

  4. Znowu, stare, ja sie nie znam, to sie wypowiem. Tutaj, https://youtu.be/WMC0HKtogdo?t=520 – bardzo ciekawe, smutne i prawdziwe. Tak bylo. To rowniez bylo jednym z powodow mojej emigracji, poniewaz firma, w ktorej pracowalem miala debila szefa w Polsce (to nawet nie byl Polak, jakis durny skandynaw), gdy centrala zaoferowala mi chyba z 10x wieksza pensje za to co robilem w Polsce, tylko musialem wyjechac, wiec poszlo. Ciesze sie, ze Ci sie udalo osiagnac w Polsce to, co osiagnales i oby dale roslo. Wiem, ze rosnie, bo pisze z przyszlosci 😉 Pozdrowionka

  5. Nie znam bardziej przereklamowanej i przeszacowanej z zewnątrz branży niż salony samochodowe. Pracowałem przez 4 lata w dwóch salonach – nie było tygodnia czy miesiąca, żeby ktoś się nie zwolnił oczywiście z reguły przechodząc do innej branży, podobnie jak ja teraz. Dobre pieniądze to zarabiają starzy wyjadacze, młodzi pracownicy w większości szybko odbijają się od ściany. Nierzadka sprawa jest prowizja za auto w wysokości parunastu- parudziesięciu złotych, czasem więcej, ciezko się doliczyć ale z reguły na niekorzyść pracownika. Jak zdasz sobie sprawę, ze za auto warte 150 tys dostaniesz ochłap w wysokości 50-200zl to automatycznie nie masz ochoty sprzedawać. Aaaa i oczywiście podstawa wynagrodzenia to najczęściej tzw „najniższa krajowa”(na całe szczescie nie zgodziłem się na nią, ale nie mialem wiele lepiej). Pare stówek za auto to zarobisz z finansowaniem i bonusami. O ile dopchasz się do klienta, bo z reguły większość osób/ firm już jest porezerwowana przez starych handlowców. Wszyscy myślą, ze w salonach to zarabiają wszyscy ludzie w granicach 5-10 tys miesięcznie, największa bzdura jaka znam. Owszem, są tacy co wyciągają 2-3x tyle, ale reszta pracowników zarabia nie lepiej niż kasjer w sklepie. Godziny słabe, słabo płatne soboty (a czasem nawet w ramach „wolontariatu”), wymagania duże, niewspółmierne do osiąganej pensji. Tajemniczy klient, klienci którzy przychodzą na modły zamiast na zakupy wysysający z Ciebie energię. Coś, co wyglada ładnie z zewnątrz, to od środka totalna klapa. Słowa kolegi, który niedawno odszedł po ponad ćwierćwieczu pracy w salonach samochodowych – „branża skończyła się xx lat temu”. Taka prawda. Pozdrawiam.

  6. Zarobki w pewnej Japońskiej marce kształtują się od 1400-4500zł netto. Zazwyczaj w okolicach 3000 netto, weekendy, urlopy i generalnie czas wolny od pracy nie istnieje. Roszczeniowi klienci, dyrektorzy wymagający gruszek na wierzbie, generalnie dobre czasy handlu motoryzacyjnego już minęły 🙁

Comments are closed.

Related Post