
Wymiana starych przewodów hamulcowych na sportowe! #101_Napraw
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-6,S08E06,130238 …
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Chcemy więcej 101 napraw, Grzesiek jest genialny!
Nie mam po co w gównianym mg przewody sportowe jak ma mniej koni niż mój van.
W internecie wezystko oieknie i cacy, pragne przypomniec ze ni jest tak pieknie jak sie wydaje, jak sie ukreci to dopiero bedzie placz 🙂 cóż powodzenia 😀
Nietypowy rozmiar 11 xd
Jest mozliwosc zamontowania sportowych spryskiwaczy ?
XD
Witam to mam takie pytanie w astrze f 1,6 combi. Kiedyś miałem wrażenie że auto lepiej hamuje a miało tarcze chyba oryginalne a klocki TRW. W tamtym roku zmieniłem na tarcze ate i klocki ate. Ale tak jak by to hamowanie nie było już żyletka tylko tak 30% gorzej. Prowadnice sprawdzone jarzma w miejscu mocowania klocków czyste. Jaka morze być przyczyną tego problemu?
Zalozylem w oplocie i nie widzę różnicy
Zgadza się, sam to przerobiłem. Ludzie wydają kupię kasy na nie zestawu naprawcze zamiast zmienić na początek same przewody. Poza tym wężyki w środku potrafią się rozwarstwiać i działają jak wentylek, w jedną stronę przepuszcza płyn a w drugą zasysa się i olej nie ma jak wrócić. A najtaniej i najprościej sprawdzić przewody i tak co pewien czas powinno się je zmieniać
jedna korekta przewody gumowe puchną z powodu starego płynu, przyczyna brak wynian płynu hamulcowego.
Jaka jest żywotność takich przewodów , czy zdarza się że potrafią np przerdzewieć lub przez wibracje i kontakt z innymi elementami potrafią przetrzeć się i stracić szczelność ?
Macie jakieś długotrwałe doświadczenia z takimi przewodami ?
Jak za duda jaki jest prywatnie nie przepadam, tak tu mu przyznaje racje. Sam jakis czas temu przeprowadzilem taki zabieg i roznica w hamowaniu jest spora
Czy napiją sie panowie wódeczki?
Stopień trudności zwiększy się, jeśli obrobicie śrubę przy zacisku, lub się urwie 😛
Za chwilę Mikiciuk będzie prowadził "101 napraw".
Lubie bardzo pana ogladac . Oby wiecej takich filmow.
Mam auto zarejestrowane w Niemczech i miałem takie przewody w stalowym oplocie. Super sprawa, aż na przeglądzie się przyczepili, że na przewodach nie ma oznaczeń i numerów seryjnych. Pomimo iż miałem cała dokumentację na tą część. Ostatecznie musiałem zmienić na zwykłe przewody żeby auto przeszło przegląd. Niemcy… musisz mieć TÜV na każdą śrubkę w aucie. Inaczej nie pojedziesz.
Bez rękawiczek no brawo tylko szkoda skóry na rękach ( najlepiej wylać sobie hamulcowy na karoserię )
Stalowy oplot nie zgnije ?
Nie mogę znaleźć nigdzie odcinka z odpowietrzaniem hamulców a przydałby się 🙂
To samo mam w starej "Czwórce". Już rozebrałem zacisk ale tłoczek, gumki igła, wystarczyło że popuściłem odpowietrznik a trzymający zacisk puszczał. Teraz wymienię przewody i jak zacisk zacznie działać normalnie to stawiam Piwko :D.
tak ma racje ale czemu nie powiedział ze się leczył wcześniej od nar….
Oglądaj "101 Napraw" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-6,S08E06,130238
pamiętam jak robiłem hamulce bębnowe fajna zabawa ale nie było aż tak trudno jak inni mówili pomimo że auto ma 20lat, teraz wezmę się za przód chyba nie warto stosować takich sportowych hamulców jeśli nie mam ABS-u
Mój Prezydent!
Ja bardzo proszę o link do tak tanich przewodów sportowych
Pozytywny gość.
z tego co wiem jak zamieniasz na oplot musisz zmienic wszystkie cztery koła właśnie przez ta zmiane ciśnienia
A gdzie klucz dynamometryczny?
Nic mnie nie zaskoczy
Przydałaby się lista sklepów i marek wartych uwagi, wszędzie same tanie zamienniki, nawet rekomendowane sklepy zaczęły lecieć w kulki
Hamulce podstawą 🤓
Super film. Fajnie pokazane. Sporo ludzi zapomina w samochodach o dobrej jakości hamulcach pompując pieniądze w osiągi.
Przewód przeżyje samochod
… miałem stalowe oploty w 2 motocyklach oraz w jednym aucie, kupa kasy na przewody HELLa
i?
i na odzień to NIC nie daje, NIE MA SENSU KUPOWAĆ STALOWEGO OPLOTU!
Jedynie gdzie się przyda to na torze tam faktycznie na GSX600F z dobrym płynem hamulcowym nie miałem puchnięcia (220 kg motocykl)
Na co dzień, z doświadczania, stalowy oplot to wyrzucanie pieniędzy w błoto – Dodatkowo NIE poprawia czucia klamki / hamulca.
Czy podczas wymiany przewodów hamulcowych nie nastąpi zapowietrzenie ?
Chwila, chwila. Jak coś w czasie jazdy ściąga na prawo, to raczej nie hamulce 😉
A tylne zostawił gumowe xD rozkład sił hamowania będzie super 😀
Parę tygodni przed dodaniem filmiku przerabiałem ten sam temat w Mitsubishi Colt CZC dziewczyny – wymieniony zacisk itp, a przyczyna była taka sama jak na filmie 🙂
Po wymianie przewodów hamulce już nie trzymają i od roku spokój 🙂
Szkoda, że trochę wcześniej nie widziałem tego filmu, pozdrawiam. 😉
Jakby nie mogli takich montować
Z jakim momentem dokręcić śrubę przewodu do zacisku? (Tę w której są miedziane podkładki).
Ja tylko dodam, że przy pracy z płynami eksploatacyjnymi polecam zakładać rękawiczki nitrylowe chyba, że chcecie mieć później łapy jak troll i zaprzyjaźnić się z dermatologiem.
Zawsze mam beke z jego przepitego głosu xddd 🤣🤣🤣