Samodzielna renowacja korodującego szyberdachu #101_Napraw

44 komentarze 3:00 pm

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S08E07,130239 …

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

44 thoughts on “Samodzielna renowacja korodującego szyberdachu #101_Napraw”

  1. A po co on daje epoksyd na neutralizator jak on sam w sobie tworzy powłokę, która można od razu malować.

  2. Malowanie sprayem, już lepiej by było to farbą do płotu pomalować, bo z pod spraya i tak zaraz wyjdzie korozja, zamiast tego sztyftu nie lepiej woskiem do konserwacji profili zamkniętych tego tam napchać elegancko?

  3. Dobra robota , chociaż wytrawiacz może reagować z niektórymi podkładami epoxydowymi , ale szczerze mówiąc z doświadczenia mogę powiedzieć ze im dokładniej polakierujesz epoxydem tym lepiej będzie chronił przed rdzą ma on zadanie nie tyle stworzyć przyczepną powłokę pod lakier bazowy w tym przypadku czarny matowy akryl co poprostu stworzyć izolacje elementu metalowego przed warunkami atmosferycznymi , metodę pokazaną tu można stosować na każdym elemencie samochodu przy czym po nałożeniu epoxydu na elementy widoczne lepiej nałożyć jeszcze podkład wypełniający ponieważ epoxyd nie wypełni głębokich wżerów po rdzy ewentualnie wszystkie wżery delikatnie przyszpachlować na epoxyd i dopiero położyć podkład wypełniający , co do konserwacji raczej preparatów penetrujących bym nie używał tylko raczej regularnie natłuszczał , zwykły towot da radę , a jak ktoś chce robić to zgodnie ze sztuką to można użyć fluidolu który stosują nawet w fabrykach do zabezpieczania wewnątrz profilowego , preparat ten tworzy powłokę bardzo lepką i trudną do zmycia wodą , po zaschnięciu jest jak smoła , pozdrawiam i powodzenia dla wszystkich majsterkowiczów 😀

  4. Cześć. Mam pytanko. W aucie mam mrówki które chodzą po progach, tapicerce i wyłażą z nawiewów jak je zlikwidować.

  5. Bez sensu. Nie wytrzyma to długo, już lepiej nic nie robić – efekt będzie niewiele gorszy. Jeżeli ktoś chce porządnie to zrobić – to niech odda to do sodowania – oczyści w ten sposób w 100% blachę za grosze, bo za tak mały obszar do sodowania niewiele wezmą. Do tego podkład epoksydowy dwuskładnikowy, można dostać takie w puszcze do jednorazowego użytku (są drogie, ale lepiej zrobić to raz a porządnie, aby wystarczyło na kolejne 10 lat…). Żadnych kiepskich "neutralizatorów rdzy" bo nawet te najlepsze typu r-stop są gorsze niż dobrze oczyszczona blacha i podkład epoksydowy dwuskładnikowy.

  6. To plaga ale w Accordach ósmej generacji przed liftingiem (czyli właśnie tym pokazanym na filmie). Na korozję szyberdachu była w nich przedłużona gwarancja, niestety już się skończyła. Jeśli ktoś się nie zgłosił w terminie a ma tam rdzę to ratuje go tylko ta procedura lub używana szyba, najlepiej z Accorda poliftingowego (jest identyczna). Cena nowej kompletnej szyby (tylko tak to można kupić) w ASO to kilka tys. zł (!). Szyberdachy z Accordów VIII poliftingowych są dużo lepiej zabezpieczone przed korozją i problem nie występuje, przynajmniej na razie…

  7. oooo Panie Grześku. Zawiodłem się na panu. Używa pan brunoxa, który nie jest zbytnio dobry. Sporo lepszy jest APP R-STOP. Są testy na YT 😀

  8. Ja bym chciała mieć szyberdach, ale szkoda mi było sprzedawać samochód od cioci, który mi kupiła jak był nowy i pochodzi z Węgrzech czyli tam skąd pochodzi moja rodzina 🙂 mój samochód od cioci i tak jest w bogatej wersji a w tym modelu co mój nawet w najbogatszej wersji niema szyberdachu. Dla mnie jest ważniejsze od kogo dostaję samochód niż szyberdach.

  9. Grzesku rób audobooki ta lekka chrypa 😍 mi blacharz zrobił progi bez odprowadzenia wody a mam szyberdach pewnego dnia zamykając drzwi usłyszałem chlupniecie…. Wiertło 4, wylewało się 15 minut 🤣 majstry jego mać

  10. Szyberdach to super ustrojstwo. Znacznie lepsze od klimatyzacji. Niestety jest to też świetny sposób na sztuczne postarzanie produktu i ekstra myk na wyciąganie kasy od frajera. To co zostało pokazane na filmie to pikuś. Zabawa zaczyna się jak zgniją mechanizmy od otwierania. Kiedyś miałem Volvo z szybrem. Zachciało mi się go otworzyć o jeden raz za dużo. Potem miałem nielada problem z zamknięciem. Udało się. Następnie tego samego dnia, a raczej w nocy przy prędkości ok 70 km/ h zobaczyłem gwiazdy, a chwilę później w lusterku wstecznym szybująca pokrywę szybra za autem. Parę sekund później przejechał po niej tir jadący za mną. Wróciłem, pozbierałem szczątki, wyklepałem, poszpachlowałem, pomalowałem, silikonem na amen zakleiłem… Miałem farta, że nikomu nic się nie stało i nie było szkód na mieniu czy postronnych osobach.

  11. Materiał pomocny ale nie jest powiedziane że w tym modelu trzeba ten szyberdach zresetować inaczej nie będzie sie domykał

  12. Jak się guma ciężko wsuwa to wazelina, a jak się nie chce samemu, to się środka penetrującego używa. Nie ma to jak uniwersalna wiedza podana prostymi słowami. A jaka masa zastosowań! Ojciec by mi tego lepiej nie wyjaśnił.

  13. Panie prowadzadzy-Grzesiu: mam cos lepszego w tematyce szyber dachu- clio 3 z panoramicznym dachem- cieknie- trzeba caly odkleić wyczyścić ze starego kleju i wkleić na nowo- auto do odcinka chętnie udostępnie 🙂

  14. już widzę jak ludzie szukaja warsztatu co im to zrobi a po co jak na łeb nie cieknie profilaktyka to jest wtedy jak będzie kapac na baniak A wtedy co przyjedzie delikfent jak już zapuźno hihi

  15. A spotkał się ktoś ze skrzypieniem z okolicy za kierowcą na miejscu pasażera nad głową tak jakby (potencjalnie) z szyny szyberdachu i podsufitki ? Honda Accord Tourer VIII

Comments are closed.

Related Post