STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1
Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1

STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1

STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Stuki w silniku to nigdy nic dobrego, jak zdiagnozować w prosty sposób czy to panewka lub sworzeń tłoka ? Zobaczcie sami w nowej serii czyli
Mechanika dla laika czyli kontynuacja serii vloga jak zacząć przygodę z mechaniką pojazdową
Jeśli seria się podoba to kciuk w górę i udostępniamy niech się niesie.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizkablackfriday
—————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

39 thoughts on “STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1”

  1. Tyś zapomnioł po „mówipl” o „garażowymhobby” bo bez niego to nie mioł byś jak objaśniać „tak prostych” usterek nawet w teorii boroku,, bo taką sytuację miałem no no no, jo tyz, i Moi mechanicy tyż! I do dzisiej nikt nie wie co boło ale zrobili My wszystko co możliwe w innych zakładach oczywiście z kwitem no i tero to smigo. Chop jeszcze nigdy nie boł tak zadowolony 😂

  2. patent na sprawdzenie w którym tłoku kłapie panewka podał gościu z Garażowe Hobby. mówi żeby po kolei ściągać cewki. tam gdzie panewka jest zużyta powinna przestać stukać.
    kiedy masz cewki zespolone używasz śrubokrętu.
    stuka mi któraś na nierozgrzanym, a jeszcze za zimno na polu żeby nurkować pod silnik. niechcem ale muszem trzymcie kciuki ;]

  3. Żona jeździ Sparkiem 1.0 benzyna i też coś tłucze ale tylko w trakcie dodawania gazu w przedziale od 3k obrotów wzwyż. Wykonałem wskazany test, filtr czysty. Stuka w górnej części silnika. Popychacze zaworowe? Klapki w kolektorze ssącym? Totalnym laikiem jestem, nic dla mnie nie jest oczywiste.

  4. Weź mnie człowieku nie denerwuj, nie mogłeś wcześniej? 😀 właśnie moje autko stoi u mechaniora przez panewkę… 🙁 🙁

  5. oglądamy filtr, stukamy śrubokrętem w tłok i wiemy już że na 99% panewka a 1% sworzeń.
    Zajebista metoda
    BTW co by nie stukało trzeba do silnika zajrzeć a jak się już zajrzy to wiadomo czy sworzen czy panewka bez "czarów marów"

  6. Przygotowalibyście odcineczek o środku do czyszczenia DPF od np K2? Tak rzetelnie, bo jestem ciekaw? Myślę że to dobry materiał na odcinek. Pozdrowionka z okolic Łodzi 👌

  7. Zapowiada się ciekawie mnie interesowało by np: diagnostyka TURBO co jest ok a co jest nie pożądanym objawem, czym powinniśmy się martwić i jak pozbyć się objawów, a kiedy wysłać do regeneracji. No i super było by ogarnąć temat wymiany rozrządu, czego boją się wszyscy a co można ogarnąć samemu tylko cała procedura musi być wykonana w odpowiedniej kolejności. Pisze ten komentarz bo czeka mnie to wszystko w pacjencie MAZDA 5 2006r 2.0 V16 143KM. Panewki właśnie do tego auta mi się przydały aby sprawdzić ich stan ;P

  8. Dla czego ostatnie panewki z reguły padają bo są ostatnie, pracując na końcu w układzie smarowania mają najniższe ciśnienie oleju i gorsze smarowanie i szybciej się zużywają.

  9. W benzynie można też pojedynczo przewód bądź cewkę ze świecy wyciągnąć na odpalonym silniku i będzie słychać czy stuka mniej. I wiadomo który cylinder

Comments are closed.

Related Post