Drobne naprawy c360 Turbo, jak działa diesel, wtrysk i rozrząd

Drobne naprawy c360 Turbo, jak działa diesel, wtrysk i rozrząd

Drobne naprawy c360 Turbo, jak działa diesel, wtrysk i rozrząd

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



*Człowiek od miniaturek memów i wiele innych 😉
https://www.youtube.com/channel/UCLyjlwOHZYry_77poRN5_LQ

* Zachęcam do oglądania i odwiedzenia mojego kanału po więcej

*Jeśli chcesz być na bieżąco zostaw subskrypcję aby nie przegapić żadnych nowości i otrzymywać powiadomienia o nowych filmikach

*Filmiki mające na celu prezentację sprzętu w pracy po własnych udoskonaleniach i zachęty do ewentualnego skorzystania z pomysłów.

*Zapraszam na Facebookowy FanPage Uturbieni – Ursus na którym mogę odpowiadać na różne pytania, wysyłać zdjęcia jakiś rzeczy związanych z modyfikacjami itp

https://pl-pl.facebook.com/UturbieniUrsus/

*Kontakt mailowy
uturbieni-ursus@wp.pl

*Sprzęt do nagrywania –
Go Pro hero 5
smartfon samsung galaxy m21
gimbal DJI OSMO MOBILE 2

Muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=IIwiM777OzQ

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

14 thoughts on “Drobne naprawy c360 Turbo, jak działa diesel, wtrysk i rozrząd”

  1. No widać że uważałeś na lekci u nas tesz się tego uczyliśmy i nienadarmo , dużom wiedzę masz na temat o silnikach, naprawde miło się to słucha👍👍😎

  2. Mam taki dziwny przypadek w c 330 że mam różne poziomy oleju gdy sprawdzam strasznie mnie to wkurwia bo nie wiem jaka przyczyna może tego byc

  3. Mam pytanie, mam c4011 jak ją kupiłem była na płynie, kiedy jest ciepło to pali na dotyk ale kiedy są niskie temperatury na płynie niechciala zapalić, swieca płomieniowa nie pomaga ale ciepła woda już tak i jeździ od jakiegoś czasu na wodzie, chciałbym wrócic do płynu i masz może pomysł co zrobić ?

  4. Kolego trochę źle mówisz z tym krążeniem płynu. W kolektorze wodnym nie wraca płyn lecz jest tłoczony . A tym kruccem co masz zaślepiony w pompie śruba wraca. Tak jest w zetorze z kolektora jest zasilanie (ciepły płyn) do nagrzewnicy i powrot do tego zaślepionego kanału w pompie. Ale ogólnie dobrze mówisz wywalenie termostatu powoduje zagrzanie całej ilości płynu chłodzącego .

  5. wedlug mnie macie troche za male przekroje węzy od turbo , i jak pompuje koło 1bara to sie przeznie powietrze mocniej nagrzewa , pozatym do tego jescze ciut wieksze kolektory zastosował zarowno ssacy i wydechowy zetorowski mysle ze wtedy nawet lepiej szedł i temperatury byly by opanowane ,a co do kata wtrysku to silnik z c360 turbodoładowany duzo lepiej sie zachowuje na ciut pozniejszym zaplonie kolo 21 stopni i zdrowiej rowniez dla samego silnika bo nie dostaje po łbie

Comments are closed.

Related Post