
Prosty sposób na diagnostykę akumulatora samochodowego! #101_Napraw
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.
source
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689
2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Witam. Wodę dolać przed ładowaniem czy po ładowaniu?
A mój samochód jest z roku 2008. Jestem jego pierwszym właścicielem i wyjechałem nim z salonu Audi i jest to Audi TT 8J i jest w nim jeszcze fabryczny akumulator firmy Varta który ma już prawie 14 lat i co prawda przy minusowych temperaturach kręci już trochę słabo ale przy dodatnich temperaturach kręci jak nowy.
😂😂😂 Co za głupoty
Zwykłym miernikiem napięcia stałego to da się sprawdzić ładowanie spadek napięcia przy rozruchu i napięcie aku w czasie spoczynku. Nie potrzebna taka opornica
Czy kupujac nowy akumulator trzeba go najpierw naładować do pełna prostownikiem czy się sam naladuje podczas jazdy a jak tak czy naladuje się do 100%?
A po co kodować datę produkcji? Chyba po to żeby przeciętny użytkownik nie był w stanie się zorientować
Duża wiedza i praktyka w zakresie naprawy aut. Wielki szacun panie Grzegorzu!! Dziękuję za filmiki.
1:48 No chyba że ktoś używa plastikowego klucza😉
Jak może być 12.4V w stanie spoczynku i pod obciążeniem też 12.4V ??? W stanie spoczynku powinno być ok. 12.6-12.7V. Jeśli jest 12.4 w spoczynku to akumulator ma ok.50% pojemności i potrzebuje niezwłocznego doładowania prostownikiem.
4:09 Co ty nie powiesz, Grzesiu
U
Aku m ma 12,4V.
Uruchamiam Logana MCV ( samochód ma 3,5 roku od daty produkcji, 108tyś km przejechane , 1,2 16V) i napięcie wzrasta do 14,6-14,8V.
Po około 5km jazdy (lub około 5 minutach na postoju) napięcie na klemach spada do 13,4V i tak zostaje przez 99,9% czasu jazdy. Czasami napięcie wzrośnie do 15V i za chwilę spadnie do tych 13,4V przy czym NIE ZAWSZE TAK SIĘ DZIEJE z tym "pikiem" – czasami ten pik jest a czasami nie pojawia się przez kilka dni.
Wymieniłem reg. napięcia na nowy -objaw jest taki sam.
Sprawdziłem w punkcie sprzedaży akumulatorów stan mojego (3 i pół rocznego) akumulatara na tamtejszych testerach – diagnoza : SUPER SPRAWNY AKUMULATOR.
Sprawdziłem naciąg paska od alternatora – skręca się DO 90 stopni.
Popsikałem profilaktycznie pasek i kółko alternatora sprejem do pasków – objaw TAKI SAM .
Martwi mnie to trochę MAŁE napięcie 13,4V na klemach akum podczas jazdy/pracy silnika.
A cha, wymieniłem tak profilaktycznie przewody munusowe biegnące od klemy Minus do karoseri i Minus do korpusu silnika. Wymieniłem profilaktycznie też przewód Plus alternatora do PLUS akumulatora.Oczyściłem klemy akum.
Na złączu OBD wartości napięcia są takie same jak na podłączonym voltomierzu do klem akum.
W drugim moim samochodzie Seat Cordoba 1,4 16V, benzyna, napięcie podczas jazdy jest 13,7-13,8V i nie ma " pików" napięcia a samochód ma 14 lat.
Pytanie : martwi mnie to niskie napięcie (13,4V) na klemach akumulatora. Co może być przyczyną bo skończyły mi się już pomysły a może TAKIE napięcie MA BYĆ być na Loganie MCV o tej małej pojemności 1149cm3. Akumulator w nim jest oryginalny , od nowości . Czy ktoś coś sensownego doradzi ?
Czy 12.7 pomiar samego akumulatora bez obciążenia jest poprawny silnik disla?
Czy to możliwe że słaby akumulator na zimnym silniku kreci rozrusznikiem normalne a na ciepłym długo ale zapala?
To czyli jak ja zostawiłem audi a4 b5 1.6 na światłach 8h i nie mogłem odpalić to aku do wymiany
BZDURY! Akumulator najpierw do naladowania, a dopiero pozniej jakies pomiary. Jesli CA to 12.65V i mozna testowac. Warunek – aku naładowany poprawnie! Odpowiednia częstotliwość i wspolczynnik wypełnienia. Dlatego uszkodzona dioda w alternatorze starego typu moze powodowac tylko niepoprawne ladowanie i “psucie” aku, a napięcie na nim będzie ok.
w interfejsie obd też widać napięcie ładowania
4:12 min. cyt. " ustawiamy słupkami do siebie". A skąd ja mam wiedzieć, czy nie odwrotnie ? To nie jest jednoznaczne 🙁
Tanie, chińskie mierniki są nie dokładne. Mój pokazuje napięcie o 15 % zawyżone.
ja mam w swoim mercedesie z 2006.reprodukcji varta zapałem przy mrozie -19 bez problemu dwa lata temu fachowiec stwierdził że jest do wymiany
Dobry telefon masz. Huawei P10 lite polecam aczkolwiek już trochę wiekowy.