Łańcuch rozrządu CZY Pasek. Jak tak naprawdę jest dziś z ich trwałością?
Mechanik z Dojazdem Warszawa Naprawa Auta Warszawa Łańcuch rozrządu CZY Pasek. Jak tak naprawdę jest dziś z ich trwałością?

Łańcuch rozrządu CZY Pasek. Jak tak naprawdę jest dziś z ich trwałością?

Łańcuch rozrządu CZY Pasek. Jak tak naprawdę jest dziś z ich trwałością?

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Od kilku dekad panuje w naszym motoryzacyjnym świecie przeświadczenie ,że łańcuch rozrządu jest rozwiązaniem długowiecznym a pasek nie. Jak tak naprawdę wygląda to dziś?
Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–

Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

salon samochodów używanych by m4k
————————————————————————————————-
https://www.facebook.com/Salon-samochodw-używanych-M4K-108125677231093
————————————————————————————————–

Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

source

Mechanik z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik +48 570 933 114

1. Mobilny Elektryk +48 512 149 689

2. Mobilny Elektryk +48 534 649 204

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

44 thoughts on “Łańcuch rozrządu CZY Pasek. Jak tak naprawdę jest dziś z ich trwałością?”

  1. Witam mam pytanie jak wymienilem pasek rozrzadu w aucie to jest mozliwe ze on sie wytarl od obudowy ktora jest peknieta i luzem mozna ja sciagnac czy po prostu nic nie bylo w nim robione poniewaz te cyfry sa wytarte a jest nowy pasek ??

  2. Wyobraźmy sobie, że metalurgia też się rozwija i to, że łańcuch waży 2 kg nie oznacza, że wytrzyma więcej niż ten 600g. Wyobraźmy sobie, że w I wojnie samoloty ważyły około tony, więc powinny latać wyżej niż Jak 9, którego masa startowa wynosiła ok 3 ton a F16 to w ogóle nie powinien latać, bo waży grubo ponad 7 ton.

  3. Ja wymieniałem rozrząd no i przy okazji juz i dwumase i miala luzy tez juz w audi a5 3.0 quattro rok 2013 koszt z robotą 10000 zl a wymieniałem ze względu ze przy 130000 km przebiegu zaczął halasowac zaraz po rozruchu napinacz dobrze mowisz lysy teraz te rozrządy to nie to samo co kiedys 🙃🙂

  4. Nie ze wszystkim się zgodzę. Główną zaletą paska jest prostota budowy, brak potrzeby smarowania i cicha praca. Łańcuch dzięki temu ze pracuje w oleju mimo większej masy bezwładności, którą wywołuje jego masa posiada doskonałe opory toczenia i teoretycznie większą żywotność. Większość łańcuchów jest napinana za pośrednictwem napinacza sterowanego ciśnieniem oleju wyposażonego w zapadki, które nie pozwolą się jemu cofnąć dlatego bzdurą jest gadka o luźnym łańcuchu na zimnym silniku. Kolejną bzdurą jest to, że moment obrotowy i moc silnika wpływa znacząco na prace napędu rozrządu. Pasek czy łańcuch znosi praktycznie te same siły w aucie 100 konnym i 400 konnym, jego zadaniem jest pokonać opory sprężyn zaworowych które w większości przypadków charakteryzują się podobną twardością. Większość aut modyfikowanych o duplikat mocy zużywa napęd rozrządu w zbliżony sposób. Rozumiem w pewnym sensie przekaz tego materiału gdyż mamy teraz auta, które zamiast jeździć dbają o dobra serwisów, a nie użytkowników. Doskonałym przykładem jest bardzo popularna jednostka BMW o oznaczeniu N47, w której to w napędzie rozrządu występują 3 łańcuchy (pompa paliwa, oleju oraz sam rozrząd) i najbardziej wysilonym a zarazem najdelikatniejszym i najcieńszym jest właśnie łańcuch który napędza wałek rozrządu. Logiczne, że jest to celowe, ponieważ przy obecnej technologii materiałów oraz płynów smarujących jest to absursd.

  5. No u mnie w eksplorer 2 jest łańcuch
    A kumpel już 205tyś robi na łańcuchu też w w eksplorer 2 no on już ma nabite 500 tysiecy tan naprawde na jednym silniku

  6. Michu 💪 super Filmik 🤘Ja mam 1.9 TDI 90 KM VW Bora i wymiana Rozrządu kompletnie wszystko co 60 tys 🤘oczywiście oryginał i mam go 🚙😏 7 Lat i śmiga jak zły Polska🇵🇱 Niemcy z przebiegiem 425tys😏

  7. Mam Skodę Fabię II 1.2 HTP 3 cylindry 2010r i po 100 tyś km w 10 lat łańcuch rozrządu przeskoczył o parę oczek i tłok uderzył w zawory podczas odpalania. Te nowe łańcuszki to o kant dupy rozbić. Nie polecam

  8. Od 25 lat jeżdżę różnymi furami, średnio co 3 lata wymiana auta, nigdy nie wymieniłem rozrządu. Raz mi się zerwał w civicu, ale bezkolizyjny, więc nowy pasek za 5 dych i rura.

  9. Mam HR16DE na solidnym łańcuchu,silnik pracuję idealnie a nalotu 156.000 mechanik ostatnio sprawdzał napinacze rolki i wszystko OK ale tylko dla tego że nie katuję silnika wolnymi obrotami!!!
    Wolne obroty na wysokich biegach rozciągają łańcuchy rozrządu!
    A paski to są ale do spodni a nie rozrządu ,no ale jest pasek pracujący w oleju na zielonym oleju , oooo to dopiero zagwozdka dla Fachowców….

  10. teoria niby sluszna ale Japonczycy jakby jej nie znali 🙂
    W efekcie np do silnika 2AR-FSE wpakowali lancuch rozrzadu a silnik do hybrydy ktora silnik uruchamia i wylacza co chwile…. mimo to jednak silniki te nie maja problemow z wyciagajacymi sie lancuchami jak co poniektore silniki z grupy VAG.
    Wg mnie jest to kwestia ekonomii a co za tym idzie oszczednosci na materialach. Dlatego sporo silnikow w panzerwagenach z lancuszkami rozrzadu okazywalo sie mniej trwale niz silniki z paskiem. slowo klucz w tym przypadku to lancuszek… a nie lancuch…

  11. Do tego trzeba dołożyć że łańcuch nie lubi wysokich obrotów.
    Pół cm? Hahah v6 Forda które robiłem było 5cm 🤣 dostał komplet rozrządu że starszego modelu. Nie jest rozciagniety nic 🤣 to jest właśnie jakość nowszych części.

  12. A ja mam taką propozycję na odcinek. Porównanie wytrzymałości łańcuchów różnych firm np Febi vs SWAG vs no name z Aliexpres. Bo coraz częściej zaczynam słyszeć patologie że po co przepłacać na nazwę i ludzie biorą te z ali.
    Dostanę łapki żeby Michu widział?

  13. Dacia 1,2 turbo , wymiana łańcuszka po 21000 , okazało się że żeby napinacza się wykruszyly , objawy banalne , dziwny dźwięk z silnika , jak po prawej stronie samochodu był mur albo budynek i dźwięk odbijał się , po wymianie gwarancyjnej zrobiłem kolejne 60 tys już bez żadnych problemów , warto wsłuchiwać się w swoje auta ,

Comments are closed.

Related Post