
Likwidacja błędu hamulca na liczniku RENAULT
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Nasza firma była widziana między innymi w:


Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Elektryk +48 512 149 689
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Żeby było jasne!
Automatyczny hamulec postojowy w samochodzie RENAULT musi być 100% sprawny.
Czyli; musi zaciągać, odpuszczać, ręcznie i automatycznie, nie zacinać się, itp. Także instalacja jak i elementy modułu muszą być wolne od wad.
Przyuczanie hamulca tą metodą, to nie nauczanie go kiedy ma się zaciągnąć lub odpuścić lub nadawanie mu odpowiednich sił naciągu.
Hamulec już musi być sprawny, i sam w sobie ma zaprogramowane odpowiednie wartości.
“Przyuczanie” to jedynie wykonanie wszystkich operacji które ten hamulec jest w stanie wykonać, i tym samym potwierdzenie jego sprawności.
Nie da się “nauczyć” hamulca wykonywać swoją pracę poprawnie, ponieważ są tam zaprogramowane domyślne niekonfigurowalne dane, na których cały mechanizm opiera swoją pracę.
Dlatego też cały układ hamulca musi być sprawny.
Przyuczanie hamulca tą metodą, ma na celu potwierdzenie jego sprawności i tym samym, pozbycie się nieszczęsnego komunikatu “service” z licznika.
Istnieje coś takiego jak przyuczanie hamulca z innego samochodu po przekładce. Wymagany jest do tego CLIP (rodzaj interfejsu podpinany do gniazda OBD komputera samochodu). Po przekładce należy wprowadzić do zamienionego układu hamulca, VIN auta w którym się aktualnie znajduje.
Jeśli masz swój hamulec ta operacja nie jest wymagana.
Jeżeli wykonamy wszystkie operacje, i wszystkie będą wykonane przez hamulec poprawnie i sam system hamulca nie zarejestruje podczas pracy żadnego błędu, to system potwierdzi całkowitą sprawność hamulca i przestanie wyświetlać jego błąd na liczniku (service).
Po kolei.
Musisz wykonać wszystkie funkje hamulca postojowego.
Ale najpierw, znajdź do tego odpowiednie miejsce, gdzieś gdzie jest zwyczajna równa powierzchnia, i jakieś wzniesienie, (jakiś pagórek, zjazd do garażu, jakiś podjazd)
Ważne, żeby miał ok. 10% nachylenia, tak aby samochód sam wyraźnie staczał się ze wzniesienia
Jak będzie nieco więcej to też dobrze.
Ale nie mniej!
To ważne, ponieważ hamulec ma wbudowany czujnik grawitacyjny i “wyczuwa” poziom auta.
Jak gasisz auto na jakimś pochyłym terenie, to hamulec to wyczuwa i sam dostosowuje siłę hamowania.
No to lecimy.
Zakładam że znalazłeś odpowiednie miejsce.
Ustawiasz auto NA POWIERZCHNI PŁASKIEJ
(Po wykonaniu każdej operacji hamulcem, czekasz 5 sekund. Czemu? Żeby dać mu czas na poprawne zapisanie, “potwierdzenie danych)
Zaczynamy:
1. Gasisz silnik, hamulec się zaciąga.
2. Wrzucasz bieg (obojętnie jaki), naciskasz stopą na pedał hamulca i klikasz START (uruchomi się zapłon ale silnik się nie uruchomi)
3. Odpuszczasz hamulec ręczną dźwignią, przez jej zaciągnięcie i przyciśnięcie na jego środku świecącego przycisku. (Hamulec odpuści)
4. Czekasz 5 sekund.
6. Zaciągasz hamulec zaciągając dźwignią przez jej krótkie pociągnięcie (hamulec zaciągnie)
7. Czekasz 5 sek.
8. Odpuszczasz hamulec ręczną dźwignią, przez jej zaciągnięcie i przyciśnięcie na jego środku świecącego przycisku. (Hamulec odpuści)
9. Zaciągasz hamulec zaciągając dźwignią przez jej krótkie pociągnięcie (hamulec zaciągnie)
10. Zaciągasz ponownie już zaciągnięty hamulec (NIE WCISKAJ ŚWIECĄCEGO PRZYCISKU NA ŚRODKU) ale tym razem, pociągnij za dźwignię i tak przez chwilkę ją trzymaj aż hamulec dosłownie dociągnie hamulec bardzo mocno (tryb mocniejszego zaciągania z przyczepką)
11. Czekaj 5 sek.
12. Odpuszczasz hamulec ręczną dźwignią, przez jej zaciągnięcie i przyciśnięcie na jego środku świecącego przycisku. (Hamulec odpuści).
13. Czekaj 5 sek.
14. Uruchom silnik.
15. Zaciągnij hamulec
16. Czekaj 5 sek.
17. Rusz do przodu (auto ruszy, hamulec sam odpuści)
WZNIESIENIE
18. Wjedź na wzniesienie, auto musi samo odpać (zjeżdżać) po puszczeniu nogą hamulca a wzniesienie musi być wyraźnie wyczuwalne (nie jakiś tam mały próg zwalnający).
19. Stojąc na tym wzniesieniu zaciągnij hamulec zaciągając dźwignią przez jej krótkie pociągnięcie (hamulec zaciągnie)
20. Czekaj 5 sek.
21. Rusz autem pod górkę (hamulec odpuści automatycznie a auto ruszy)
22. Stań ponownie na tym wzniesieniu i wyłącz silnik (hamulec zaciągnie automatycznie)
23. Czekaj 5 sek.
24. Uruchom silnik i rusz pod górkę (hamulec odpuści automatycznie a auto ruszy)
Tadam!!! Dobrnąłeś do końca potwierdzania sprawności hamulca.
Jeżeli wszystko jest całkowicie sprawne; mechanizm hamulca, dźwignia i niema żadnych przerw w instalacji (np. na złączu R2 pod siedzeniem kierowcy) to komunikat “service” i literka P w trójkącie powinna natychmiast zniknąć z licznika.
Mam nadzieję, że cała operacja potwierdzania sprawności ci się powiedzie i pozbędziesz się tego komunikatu.
Pozdrawiam #warsztatpodchmurką .
Pobrane z Youtube Kasowanie inspekcji serwisowej polega na aktualizacji oprogramowania silnika do następnej zalecanej wizyty w serwisie. Zazwyczaj jest to ustawienie przebiegu lub konkretnej daty. Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa.
Warsztat Samochodowy Warszawa 100% ☑️ Tanio Nowość! ⚠️ , Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Skorzystaj ze sprawdzonego mechanika samochodowego ProfiAuto w mieście Warszawa. Serwisuj samochody osobowe i dostawcze za przystępną cenę. Warsztat samochodowy | Mechanik samochodowy | Serwis samochodowy | Skup i sprzedaż aut | Usługi lawetą | Wymiana kół i opon | Warszawa. Warsztat samochodowy Warszawa – kompleksowa diagnostyka, mechanika i elektryka samochodowa. Naprawy wykonywane na warsztacie lub z dojazdem do Klienta w domu lub pod blokiem w Warszawie.
Warsztat samochodowy | Mechanik samochodowy | Serwis samochodowy – Auto serwis Warszawa. Serwis samochodów w Warszawie. Korzystając z naszych usług masz pewność że nie przepłacisz za naprawę swojego auta.
Mechanik Warszawa 24h – całodobowe usługi mechaniki samochodowej w Warszawie. … naprawy układu hamulcowego; naprawy układu paliwowego; mobilny warsztat. Teren działania:
Warszawa – Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Targówek, Ursus, Wawer, Wesoła, Wilanów, Wola, Włochy, Śródmieście, Żoliborz.
Okolice Warszawy: Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Raszyn, Żyrardów, Kobyłka, Marki, Ostrów, Radzymin, Tłuszcz, Wołomin, Zielonka, Ząbki, Ożarów, Łomianki, Józefów, Otwock, Legionowo, Mława, Ciechanów, Serock, Wyszków, Zegrze.
Diagnostyka samochodów Warszawa, Diagnostyka awarii mechanicznych i elektrycznych. Odczytywanie i kasowanie błędów oraz kodowanie. Zawsze pytamy Klientów o to, jakie oznaki usterki zauważyli podczas jazdy. Opisanie objawów awarii i okoliczności jej wystąpienia pozwala nam wstępnie zlokalizować potencjalne źródło problemu. Następnie przeprowadzamy diagnostykę. Wykonujemy m.in. próbę drogową, podpinamy komputer diagnostyczny i wjeżdżamy autem na podnośnik warsztatowy. Mając całościowy ogląd sytuacji stawiamy diagnozę i kontaktujemy się z Klientem. Naprawy mechaniki samochodowej
Naprawiamy układy chłodzenia, układy paliwowe, układy kierownicze, układy napędowe, układy hamulcowe oraz zawieszenia w autach osobowych. Oferujemy również naprawy silników i układów sterowania silnikiem.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Nasza firma była widziana między innymi w:


Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Mobilny Mechanik +48 570 933 114
Mobilny Elektryk +48 512 149 689
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Lub wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa